• zasata

Emetofobernas tråd 5

hon sover.. jag sitter på helspänn..

Var hos psykologen idag, pratade mkt om detta att jag är ganska bra på att inte låta kontrollen styra, försöka undvika att läsa på SMI, emetofobi.se (därflr jag är glad om ni inte skriver orter osv här.. så jag kan stanna lvr ) lämnat på dagis också.
    Men jag kan inte hantera ångesten snart längre. Han säger vi kommer dit, samtidigt som han inte riktigt vet hur han skall hjälpa mtig i min fobi, då det är väldigt speicllt och svårt att bara kräkas också, inte som med en "vanlig! fobi.
    Hur jobbar ni?

• zasata

Var inte hon sjuk som jobbade är det ingen fara!

så här skrev hon på FB: (Jag frågade hur länge hon klagade på magont)

En dag knappt. Men först magont, sen diarré och sen en rejäl kräk. Och sen en massa diarré igår, men idag är hon bra. Lite trött bara. Ti kräktes en gång i går kväll och sen lite dålig i magen. Jag har mått lite illa men inget mer. Men det går ju magsjuka på dagis nu. Hoppas bara att föräldrarna håller sina barn hemma så det inte bara går runt.

Våra barn lekte på dagen.

• zasata

Jag orkar inte! Och sambon förstår inte alls. Dottern klagar på magont ön. Drack välling i morse. Bajsade, jag var inte där. Han sa det var kletigt..

• zasata

Hon är hjyffsat pigg men vill inte äta.

• zasata
    martini bianco skrev 2010-12-03 08:21:00 följande:
    ah, jag läste bara att hon drack välling, och det borde väl ändå räknas som aptit.
    Fast hon bill inte ha frurkost, kakor, nyponsoppa... och har feber.
  • zasata

Fast hennes kompis hade ju haft det så? Och låg feber 37,9..

• zasata

Nu är hon rättslö och sover typ i min famn.. Och har ont :( hon åt två små chokladbitar nyss.

Svar på tråden Emetofobernas tråd 5