• zasata

Emetofobernas tråd 5

Ja men gör det då, du är ju inte sjuk! Ta fram grejer pyssla med barnen. Och tänk OM ni blir sjuka vad ni kan julpyssla och mysa!

• zasata
    lollisen skrev 2010-11-24 22:56:23 följande:
    VET NI TJEJER!!

Jag har ingen ångest i stort sett längre!!!
    Trodde att  jag skulle återgå i samma banor som förr, men ICKE! Jag har lyckats hålla ångesten borta, äter ordentligt och försöker sova mycket. TÄnker på att förstärka immunförsvaret, men det är ju bara bra.

Kämpa på allihop! Julpynta, slå in julklappar, julbaka eller städa! Skruva upp musiken och låt musiken flöda, sjung och LEV! Vi ska INTE låta ångesten ta över våra liv! Hjärta
    Vad härligt!!
  • zasata

Vi tvättar när vi varit ute, och efter maten.

Ååå skit ont på vänster sida idag :(

• zasata
    milla2 skrev 2010-11-27 06:42:55 följande:
    MIDDIZ köp druvsocker att ha med i fickan.

nu kommer ni nog hata mig men jag skriver ändå..jag fick rapporten från SMI,det stod att de var samma stam som förra året. då borde det väl inte bli så många som får skiten eller har jag fel-
    Man är ju inte immun mer än 3 veckor så.
  • zasata
    middiz skrev 2010-11-27 20:43:41 följande:
    Har någon av er blivit sövd någon gång??
    Stämmer det att man ofta spyr när man vaknar??
    Jag kommer ev få bli sövd nästa vecka och jag är LIVRÄDD!! Både för att spy när man vaknar och för att inte vakna alls!
    aldrig blivit, men dom jag känner har ingen kräkts. varit lite yra också du kan få tabletter mit det
  • zasata

vad tråkigt, :( Hoppas kroppen gör sitt, men det kommer gå bra i vilket fall.

troll: Jag köper lösgodis nästan varje dag. Hört det är så mkt kimikalier i att skiten inte ens vill ta fäste där ;) så bara bra att ha det i kroppen ;D

• zasata
    milla2 skrev 2010-11-28 19:44:47 följande:
    AnnaOctavia..jag är en riktigt emetofob men av nån konstig anledning har jag 3barn idag.. jag fattar ärligt inte hur jag vågar.. fast om de skulle bli sjuka så är min man här å tar d värsta..  jag klarade även 3veckor ensam måste skryta..jag hadeinte ens ångest den tiden plus att jag lämnade som på dagis med!! kors i taket.. men nu tror jag allt har kommit på en gång.. jag går å kollar minsta lilla tecken å ja allmänt nojjig men d är väl för att det är juletid å jag vill verjligen INTE bli sjuk!!  fy va nervig jag är hela tiden.. hjälper semper magdroppar tror ni? jag ger barnen 10 droppar om dan..
    Ja det skall dom göra. 5 tror jag räcker ;)

men har du problem att få ur dropparna? Jag tycker typ första halva bruken är lätt, men sen är det skit svårt att få ut dropparna och man nästan får kasta flaskan, vilket är tråkigt då dom endå kostar en del.
Svar på tråden Emetofobernas tråd 5