Emetofobernas tråd 5
Ja jag somna på soffan och ätit nu.. Så var nog ångest.. Men hur blir det när det är på riktigt? Usch blivit så mkt sämre i skit fobin. Ja jag fick med vår känslor i idag!
Ja jag somna på soffan och ätit nu.. Så var nog ångest.. Men hur blir det när det är på riktigt? Usch blivit så mkt sämre i skit fobin. Ja jag fick med vår känslor i idag!
har inte hunnit läsa i kapp nu, men på emetofobi forumet står det så här
zasata.blogspot.com/2010/12/emetofobi-den-gomda-och-glomda-fobin.html
Jag har PANIK!!
En på jobbet som mår så illa och kallsvettas och tror hon skall spy snart, och tänker gå hem..
NU kräktes hon på jobbet!!!! jag jobbar bredvid toan och jobbat med henne hela dagen,hon är bredvid mig nu!!!!! JaG DÖR!
Jag har gått, hon ligger kvar på jobb toan. Jag sitter på spårvagnen och gråter. Hon har kräkts över tio ggr när jag gick och typ svimmat. Hon mådde tydligen dåligt redan i morse. Men ätit och se. Kräktes. Fan, vi åt lunch ihop också!!! Jag är sä rädd
vad fan skall jag ta mig till om jag blir sjuk!??
Jag höjde min musik allt jag kunde och höll för öronen och grät, hörde mest lite hostningar.. Nej jag går inte dit i morgon. Klarar inte det.
Hostar han något? Feber? Jag tror man har starkare försvar både som gravid och ammade!
Läkaren sa inte så mycket alls faktiskt då det var så mycket människor där och jag var på kvällen då det är akut. Men ställde lite frågor, fråga hur jag gjorde hemma, jag tycker med det är svårt. Men ibland måste man släppa det och bara säga som det är. Shoppa gör jag gärna. ;) Men vid datorn väntar på att få veta när dom nya färgerna till bugaboo kommer...
Ja mer pepp! Nu får vi sluta läsa..
Jag läste att dom är påväg med en grej som känner av VKS! lät som ett litet spö typ, skall kolla länk.