• zasata

Emetofobernas tråd 5

Ja jag somna på soffan och ätit nu.. Så var nog ångest.. Men hur blir det när det är på riktigt? Usch blivit så mkt sämre i skit fobin. Ja jag fick med vår känslor i idag!

• zasata

Jag har gått, hon ligger kvar på jobb toan. Jag sitter på spårvagnen och gråter. Hon har kräkts över tio ggr när jag gick och typ svimmat. Hon mådde tydligen dåligt redan i morse. Men ätit och se. Kräktes. Fan, vi åt lunch ihop också!!! Jag är sä rädd

• zasata
    Frosk skrev 2011-01-03 15:57:10 följande:
    Men fy...stackare! Vad jobbar du med? Du hade iaf ingen kontakt med henne efter att hon kräktes väl? Förstår din oro...fy alltså :(
    Jag jobbar i butik, men "bakom" så min dator står precis bredvid toa så jag liksom måste akta mig när man gå in.. toan är i köket! ätit tre biobics nu när jag kom hem.. sådan jävla ångest!
  • zasata

Jag höjde min musik allt jag kunde och höll för öronen och grät, hörde mest lite hostningar.. Nej jag går inte dit i morgon. Klarar inte det.

• zasata

Hostar han något? Feber? Jag tror man har starkare försvar både som gravid och ammade!

Läkaren sa inte så mycket alls faktiskt då det var så mycket människor där och jag var på kvällen då det är akut. Men ställde lite frågor, fråga hur jag gjorde hemma, jag tycker med det är svårt. Men ibland måste man släppa det och bara säga som det är. Shoppa gör jag gärna. ;) Men vid datorn väntar på att få veta när dom nya färgerna till bugaboo kommer...

Ja mer pepp! Nu får vi sluta läsa..

Jag läste att dom är påväg med en grej som känner av VKS! lät som ett litet spö typ, skall kolla länk.

Svar på tråden Emetofobernas tråd 5