milla2 skrev 2010-11-08 19:06:11 följande:
GAHHH nån som orkar läsa å svara? Idag är första dagen som jag är ensam med barnen.. jag valde att lämna barnen på förskolan eftersom jag ska försöka å inte föra över detta hemska på barnen.. men när jag hämtar min son på dagis så säger dom att han inte sovit å sen efter lunchen hade han bajsat 3ggr "löst"..jag frågade om det var vatten men det var det inte!
Nu är jag så himla rädd... ska vi få detta nu alla 4 här hemma,hur ska jag klara detta och helt själv? Ångesten är så jäkla enorm och jah orkar inte äta inget..
när vi kom hem så frågade han om välling och det fick han så ville han ha mer så han fick en till.. .. inget hände..
nu fick han 2till och nu har han lagt sig för kvällen.. tror ni han har magsjuka och tror ni han vaknar i natt å har det?såå himla rädd nu.. jag hämtade kl 14 i dag å inget hänt..
Kanske hade han bara en utrensning ( som vi så vackert kallar det här hemma

), mina barn har sånna dagar så dom bajsar mycket för att rensa ut..verkar det som i alla fall
Men han kanske bara fått i sej något som hans mage reagerar lite på.. kanske lite sand från sandlådan eller något sådant.
Jag tror i alla fall inte att det är magsjuka, då hade han inte velat äta!