• Fridayyy

Emetofobernas tråd 5

Här fortsätter vi stötta varandra i vår spyfobi. Vill man så får man vara anonym!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-13 21:31
    Eftersom många redan mår dåligt vill vi inte ha kommentarer om vks-kurvan eller länkar från otäcka tidningsartiklar och liknande i denna tråd. Gärna mer positivt pepp!

• Svar på tråden Emetofobernas tråd 5
  • jomi

Jaha så kom rubriken i en tidning som det gör varje år !!! elakt elakt....

Extra NOJJIG just nu eftersom förlossningen närmar sig!!
    Lämnade på dagis idag men en liten liten klump i magen....
    De har LOVAT säga till vid minsta otäcka fis men tänk om de  inte gör det!!
    Trots att de veet att jag verkligen verkligen måste slippa alla tänkabara smittor nu!!!! *SUCK*

Längtar.....
  • isis bianco
    jomi skrev 2010-11-10 10:13:34 följande:
    Jaha så kom rubriken i en tidning som det gör varje år !!! elakt elakt....

Extra NOJJIG just nu eftersom förlossningen närmar sig!!
    Lämnade på dagis idag men en liten liten klump i magen....
    De har LOVAT säga till vid minsta otäcka fis men tänk om de  inte gör det!!
    Trots att de veet att jag verkligen verkligen måste slippa alla tänkabara smittor nu!!!! *SUCK*
    vilken tidning? jag vill inte råka klicka på den...
  • jomi

OJ! vi kanske inte skulle nämna sånt tänkte jag på nu....tror det var aftonbladet ...f'låt!
    Läser ju det varje år..samma hets varje år..man reagerar lika varje år... suck!!!!
    De vill ju bara ha något att skriva om!!!!! och man faller för det... blir så arg på mig själv!!
    Men för att lugna ´(och rätta till mitt misstag) så var ökningen under det normala!!!

Som sagt toknojjig innan förlossning..

Längtar.....
  • isis bianco
    jomi skrev 2010-11-10 11:32:04 följande:
    OJ! vi kanske inte skulle nämna sånt tänkte jag på nu....tror det var aftonbladet ...f'låt!
    Läser ju det varje år..samma hets varje år..man reagerar lika varje år... suck!!!!
    De vill ju bara ha något att skriva om!!!!! och man faller för det... blir så arg på mig själv!!
    Men för att lugna ´(och rätta till mitt misstag) så var ökningen under det normala!!!

Som sagt toknojjig innan förlossning..
    Men jag tyckte det var bra att veta var jag INTE ska gå in, så du är förlåten

När har du BF?
  • lollisen

Usch... Nu ligger jag sjuk å eländig.... Någon konstig förkylning eller nåt, jag fattar ingenting...

Jag mår illa som f*n emellanåt, har konstant huvudvärk som inte ger med sig med alvedon ens... Samt så känns det rivigt i halsen.... Samt ont i kroppen.... Musklerna...

Ligger och nojjar mig om att "tänk om jag behöver kr*kas"... Men de brukar man ju inte göra i en förkylning... Men å andra sida så vet jag inte vad jag har för virus i kroppen!

Jomi; Du kan vara lugn! Jag har inte träffat sonen sedan jag insjuknade, så han tar inte med sig smittor dit. Tänkte bara skriva det så att du vet det.

Respektera andra för dess åsikter och att inte alla tänker likadant som du...
  • jomi

Lollisen: det är ju tyvärr vanligt att må illla i samband med förkylning och just halsont!
    Hoppas du piggar på dig snart!!
    snorsmitta skrämmer mig inte w har vart just snorkrasslig hela helgen så...
    LOVA att hojta högt om du hör ngt om dagis!!!!!

Martini: va bra då kan du undvika af idag...men det var bara samma skrämselpropaganda som alla år inget stort!
    Brist på annat att skriva om säkert * morr*
    BF är inte förrens den 27 dec men jag har redan börjat öppna mig och har bara 1 cm tapp kvar så inom en månad

Längtar.....
  • lollisen
    jomi skrev 2010-11-10 12:50:17 följande:
    Lollisen: det är ju tyvärr vanligt att må illla i samband med förkylning och just halsont!
    Hoppas du piggar på dig snart!!
    snorsmitta skrämmer mig inte w har vart just snorkrasslig hela helgen så...
    LOVA att hojta högt om du hör ngt om dagis!!!!!

Martini: va bra då kan du undvika af idag...men det var bara samma skrämselpropaganda som alla år inget stort!
    Brist på annat att skriva om säkert * morr*
    BF är inte förrens den 27 dec men jag har redan börjat öppna mig och har bara 1 cm tapp kvar så inom en månad
    LOVAR!!
    Respektera andra för dess åsikter och att inte alla tänker likadant som du...
  • isis bianco

Usch nu kommer den tiden på året då jag fullkomligt HATAR facebook... Varför, varför, varför uppdaterar folk med att de är sjuka? Hon läser på samma universitet som mig, vi har samma lunchrum osv... Som tur är ska jag inte dit förrän på måndag men jag åt i lunchrummet igår, men det ska ju vara utom fara. Usch för facebook.

• middiz
    martini bianco skrev 2010-11-10 15:27:41 följande:
    Usch nu kommer den tiden på året då jag fullkomligt HATAR facebook... Varför, varför, varför uppdaterar folk med att de är sjuka? Hon läser på samma universitet som mig, vi har samma lunchrum osv... Som tur är ska jag inte dit förrän på måndag men jag åt i lunchrummet igår, men det ska ju vara utom fara. Usch för facebook.
    Håller med dej helt! Det är en på min facebook som bor i en grannstad vars barn har fått skiten.. visserligen är dom sånna som åker hem till andra när dom spytt..men ändå! Det man inte vet mår man inte dåligt av
    Vintern är ingen årstid, den är en regelbunden naturkatastrof
  • isis bianco
    middiz skrev 2010-11-10 15:35:12 följande:
    Håller med dej helt! Det är en på min facebook som bor i en grannstad vars barn har fått skiten.. visserligen är dom sånna som åker hem till andra när dom spytt..men ändå! Det man inte vet mår man inte dåligt av
    precis! det man inte vet...
Svar på tråden Emetofobernas tråd 5