Inlägg från: Uliise |Visa alla inlägg
  • Uliise

Emmaljunga tråd, Vol 5

Wingtear: fantastiskt! Skulle vilja se den irl. prins06: aha

Majken 100421
  • Uliise
    LitenAnka skrev 2011-08-06 20:07:22 följande:
    Ja den är ju det, nej men jag har "tröttnat" på den och vill köpa något nytt. Jag byter vagn hela tiden enligt sambon :P
    Lyxigt!
    Majken 100421
  • Uliise
    mwesterlund skrev 2011-08-09 12:09:50 följande:
    Har idag fått svar från barnenshus/ emmaljunga. Ny klädsel kommer så fort den är färdig sydd. :)
    Vad bra! Vilken färg var det?
    Majken 100421
  • Uliise
    Eddam skrev 2011-08-10 19:57:33 följande:

Visst är det några av er som hänger lite på blocket?
    Jag har köpt ett extrachassi att ha att byta med vid behov ( har en nitro). Sittdelen är fin men sufletten är lite solblekt. Tror ni att det är nån idé att sätta ut det på försäljning eller är det lika bra att dumpa det på återvinningen? Är det ens värt att betala annonskostnaden? Tror det kan vara en -06a 

Tror absolut det kan vara värt att lägga ut!
    Vad är det för sittdel förresten? CC va?
    Majken 100421
  • Uliise
    yodi skrev 2011-08-11 13:21:30 följande:
    både city jeten och city korgen blev sålda
    Majken 100421
  • Uliise
    2små2stora skrev 2011-08-11 15:01:02 följande:
    Nu behöver jag hjälp
    Såg en ursnygg cc idag den var grå med ljusgrå/silvriga  blommor. Vad heter det mönstret?
    Silver Stitch
    Majken 100421
  • Uliise
    emme 86 skrev 2011-08-11 19:27:33 följande:
    Halloj halloj.

Skrev här för ett tag sedan om min vagn som skadades när vi var ute och flög, en -10 off road.
    SAS har sagt att dem skall stå för skadan o vi var inne på babyproffsen o dom har nu pratat med Emmaljunga och EL trodde inte att dem hade tillräckligt med tyg kvar för att sy en ny sufflet(som ju är skadad).
    Blev erbjuden att ta en annan sufflet av annat tyg/färg men de vill vi ju absolut inte ha!

Babyproffsen har tydligen en vagn från -10 kvar, i just vår färg och skall ringa till SAS imorgon för att se om vi inte kan få den, hoppas hoppas!

Ja, vi får se hur de går. Är lite nervös för att SAS skall bråka...
    Hoppas verkligen det löser sig! Offroad är verkligen en fin färg och jag förstår att ni inte vill byta ut bara suffletten.
    Majken 100421
  • Uliise
    Evhelin skrev 2011-08-12 15:33:41 följande:
    Hej!
    Jag undrar om det är någon skillnad på Emmaljunga city cross 2011 och 2012?  När jag beställde min vagn så var jag ute för sent så den skulle inte hinna komma till butiken innan mitt bf.
    Nu kollade dom med en annan butik som hade just den vagnen jag ville ha inne på lagret, men det måste ju vara en 2011.....
    Jag frågade om Emmaljunga gjort några ändringar men butiksbiträdet sa att det inte skulle vara någon skillnad.

Är det någon som vet om det stämmer?
    Det är ingen skillnad på de årsmodellerna
    Majken 100421
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5