Inlägg från: Uliise |Visa alla inlägg
  • Uliise

Emmaljunga tråd, Vol 5

stor grön drake skrev 2011-08-04 19:33:05 följande:
    köp en CC med "dålig" sittdel, sen säljer du sittdelen

de med sooora vagnen har inte hörts av nått mer, så jag gissar att de som skulle titta idag köpte
    Typiskt
    Majken 100421
  • Uliise

Ni som har koll på scootern, hur kan det komma sig att sittmåttet på gamla scootern är 87/30/16 och på nya 100/30/16, sitsen har väl inte gjorts om annat än fotstödet? Som ser mindre ut på nya...

Majken 100421
  • Uliise
    stor grön drake skrev 2011-08-05 21:51:43 följande:
    jag ska ut och spekulera vagn imorgon jag
    Jaaasså du?!

Vad månne det vara?

Jag skulle egentligen ut och kika på en Scooter imorrn, men har ställt in. Blir ingen Scooter för mig!
    Majken 100421
  • Uliise

Såg en "Stor Dansk" på en lekplats här i Karlstad i onsdags. Trodde det var en Pro Forest Edge först men så såg jag de stoora däcken, och den låånga liggdelen... Det var en Big Star UniQ i Pro forest.

Ungen som satt i måste vara minst lika gammal som min 15-månaders, såg lite knasigt ut när de tog ut honom ur liggvagnen och han började springa runt...

Majken 100421
  • Uliise
    stor grön drake skrev 2011-08-05 22:33:04 följande:
    blev du mållös? skojade bara, är nog den fucking enorma jag ska och titta på. Sen behöver jag bara få tag på nån med CC+citykorg så har jag "dröm fotot" på dem alla tre, för min ena edge har jag ju kvar...
    Nej då! Försöker posta en grej som bara försvinner när jag tar med en bild...

Måste annars säga att Teutonias sittdelar är skit, när vi ändå är inne på't Min svägerska har en Spirit och herregud, min dotter på 15 mån känns ju nästan för stor för ryggstödet...

Men vad spännande du, kul med rapport imorrn då
    Majken 100421
  • Uliise
    stor grön drake skrev 2011-08-05 22:48:41 följande:
    jag är inte helt hundra på skillnaden mellan big city och big star supreme (uniq är ju supreme med uniq chassit) förutom tygvaelen och avsaknaden av ventilationslucka i sufletten...
    Big City är en dansk Smart skulle man kunna säga
    Majken 100421
  • Uliise
    lella77 skrev 2011-08-06 09:43:01 följande:
    Har hittat en cerox -08 på blocket för 2000 är det ett bra pris? Är det stor skillnad på vagnen mot en nyare modell?
    Det tycker jag var för mycket, är det några tillbehör till den?
    Majken 100421
  • Uliise

Prins06: Men skötväskan hon har är en svart, limited från i år - din var väl vit och från 2010? Då är det ju inte samma.

Majken 100421
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5