Emmaljunga tråd, Vol 5
Viktorsmamma: Nej vagnen är inte ett ihopplock, bara en vanlig city cerox med en city korg.
Viktorsmamma: Nej vagnen är inte ett ihopplock, bara en vanlig city cerox med en city korg.
Såg Aubergine på barnens hus i örnsköldsvik idag, den var väldigt mörk, gick at grått nästan. De hade även nya katalogen och en tygsprovkatalog framme. Innertyget i pp pink är rosa elefanter :)
Madebyday: ja pro bordeaux är mycket finare än aubergine!
Zenobia: lufthjul är bättre än punkteringsfria på alla sätt! Lättare att köra med och mer hållbara.
Zenobia: gamla city cross kan man ha lufthjul på, tyvärr inte de nyare. Vet dock inte exakt vilket år de ändrade. Har själv provat sätta lufthjul på min city cross från 08 och det gick inte.
3busfrö: det stämmer!
t0va: Du skrev ju att du tyckte Nitron var överlägsen Scootern och att den kändes klumpig, men tror du den kan vara ett alternativ om man vill ha Nitron + en fyrhjuling som är mindre än CCn?
Vill gärna byta ut ccn mot en smidigare och mindre vagn, och funderar nu på Scootern, antingen den gamla eller 2.0.
Undrar hur tusan liggmåttet kan vara 10 cm längre (100 mot 90 i gamla) i Scooter 2.0, fotstödet ser ju tom kortare ut?!
Tindratindra: Antar att det är en brio go du menar att ni haft, och den har ju precis som ozonen ergonomisk (skålad) sits. Så gillar du inte den typen av sits passar antagligen inte ozonen er heller, ergonomisk är alltid ergonomisk. Själv har jag en nitro som jag är jättenöjd med, den är inte tung alls, snarare den mest ultimata vagnen som finns. Mitt tips till er vore att gå och prova nitron vs ozonen i butik!