fridajonsson skrev 2011-06-27 16:08:25 följande:
Men tack! Jag satt själv ähromdan och funderade hur de tänkt!
De måste resonerat så att vi gör en ful vagn, nån tycker säkert den är snygg. Eller, smaken är som baken. Haha
Jag förstod att jag inte var ensam om att tycka såhär!
Den påminner om den där limited edition som Babyproffsen fick i våras, fast den här är fulare... Ska bli väldigt intressant att se den på riktigt.
VäntanochLängtan skrev 2011-06-27 16:58:41 följande:
Menar ni den som heter "Nautic Navy"?
Förresten, allihop: hjulskydd... Behöver man det och när använder man det? Jag såg nu att det fanns på leveranstidsschemat, men inte under tillbehörsmenyn, så därför såg jag aldrig nån bild på det och tänkte således inte på det när jag beställde vagn. Hur ser hjulskydden ut, länk till bild någon?
Sen undrar jag om de svarta regnskydden som väl ska följa med Nitro city är 2 olika, alltså ett som passar citykorg och ett som passar sittdelen, eller måste man köpa det till citykorgen för sig? (eller är det ett och samma skydd som passar båda delarna lika bra?) Nu när jag tänker efter så borde ju det till citykorg INTE följa med, eftersom en del ju väljer quadrolift istället. Men ja, frågar här, enklast så. Isf måste jag beställa ett som passar citykorgen gissar jag...
Sen när jag ändå är igång: är det nån som betällt sån där exklusiv bäddmadrass? Jag kände på madrassen i citykorgen i butiken och tyckte den kändes lite tunn, men i butiken sa de att de aldrig sålt nån tjockare exklusiv madrass så jag gissar att den som ligger i citykorgen duger gott och väl, och att man väl bara går i "köp-allt-det-bästa-till-ditt-barn-om-du-vill-vara -en-bra-förälder-fällan" när man tror att man borde köpa en sån ;)
Ja Nautic Navy, fast jag kommer att tänka på den som "Naughty Navy" i fortsättningen
Regnskyddet som följer med kan du har till city korgen också, lite stort men det funkar bra! Någon lyxig madrass hade jag inte i, vi använde den som följde med