Inlägg från: Uliise |Visa alla inlägg
  • Uliise
    stor grön drake skrev 2011-06-22 21:54:07 följande:
    alltså, seriöst, jag blev lite kär i grey flowers när jag såg den live på en cc i våras. fan, vi ska till skåne (iof osby så nästan småland men endå) kanske jag ska övertyga maken om att vi "måste" fara över till danmark... om inte annat borde den ju gå lättare att hitta begagnad där...
    Jag håller mina tummar för det här vagnsäventyret
    fridajonsson skrev 2011-06-22 21:20:32 följande:
    Kikar man på EL´s hemsida nu så ser man den nya Scooter S när man kollar på den vanliga Scootern.
    Bara i huvudbilden i några av de nya PP färgerna, men sen de små bilderna är de gamla vanliga.

Tänkte om någon var mer nyfiken på den :)
    Meh vad knäppt, och kul! Tack för infon.
    Majken 100421
  • Uliise
    Madebyday skrev 2011-06-23 23:38:29 följande:

Ingen som har den nya modellen av Nitro-varukorgen som ligger och tar onödig plats?
    Letar som en galning efter en sån, min e trasig och har ingen lust att beställa en ny....

Någon med koll på vad en sån kostar att beställa btw?!

Tror de går på 150 om du beställer en ny, dvs inte alls mycket Har själv Nitrons gamla varukorg och funderar på att beställa den nya eftersom den är större (och snyggare...)
    Majken 100421
  • Uliise
    Madebyday skrev 2011-06-24 09:17:45 följande:

Åh vad bra :) Tack!
    Ja, och den ska väl vara lättare att stuva in saker i, med sittdelen vänd mot sig om jag förstått bilderna rätt?

Ja så är det nog, har för mig att kanten är lite lägre så det går lättare att stuva in saker.
    Majken 100421
  • Uliise
    t0va skrev 2011-06-24 20:56:55 följande:
    någon som vet ifall babyaffärerna har nya korgar till vagnarna hemma? Såg idag att våran till nitron har dött, när vi fäller upp den så skrapar den i backen och nu har den rivits upp så plastbiten kikar ut. Märkte idag att hjulen går in i den när jag svänger och korgen var fullpackad med filtar till picknicken. 

Vi ska iväg till djurparken om en vecka så då skulle det vara skönt att ha en ny korg, blir ju endel saker som ska med då, även om det inte blir så jättetungt så kanske vi ska ha regnkläder och ombyte osv. med.  
    Det borde de nästan ha tycker jag, du får höra med några stycken!
    Majken 100421
  • Uliise
    längtan90 skrev 2011-06-25 22:35:50 följande:
    denna gör att jag blir misstänksam 
     www.blocket.se/blekinge/Emmaljunga_City_Cross...
    De kan ju har köpt en gammal vagn - säg en 2008a - 2009, en vagn som blivit över helt enkelt
    Eller så glömmer folk helt enkelt när de köpte vagnen. För precis som du säger är det vagnar frn 2008 och äldre som har dragkedjan på sidan. 2009orna och de som kommit efter har den nya designen, och de började säljas hösten 2008. Så en vagn som såldes hösten 2008 är ofta en 2009 - hänger du med?
    Majken 100421
  • Uliise
    stor grön drake skrev 2011-06-26 08:23:53 följande:
    ääää....
    hade den inte varit vit så... (jag och vitt är den sämsta kombination som finns, sonen likadan)
    men var det uniq-chassit det där? väldigt fult iaf...
    Japp, det var tyvärr det chassit också...
    Majken 100421
  • Uliise
    skyrocket skrev 2011-06-27 06:47:55 följande:
    Hej!
    Har just köpt min allra första vagn och köpte då en beg emmaljunga city cross -09 med citykorgen.

Har en liten fråga ang sittdelen, kan man ställa in fotstödet så att det inte bara "pekar rakt fram" utan alltså går att fälla ner/vinkla ner? Har pillat och kikat men kommer inte på hur man ska göra och glömde helt fråga om de då vi hämtade vagnen.

I övrigt sååå nöjd hittills och hoppas att vagnen ska hänga med många år. :)
    Här kan du kolla i manualen till City Cross, där står det hur man gör
    www.emmaljunga.com/se/Kundservice/Manualer-134.html
    Majken 100421
  • Uliise
    zamiakalla skrev 2011-06-26 13:11:09 följande:
    Dom har satt ut bilder på nya City Crossen på hemsidan.
    Vad kul!

Alla vagnar kan man nu se de nya färgerna på, bara det att namnet diffar.

Men alltså, färgen som ligger under namnet happy pink, vad i h-vete är det för något? Vad tänkte dom? Vart är den snygg någonstans?
    Majken 100421
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5