Inlägg från: Gräddnosen |Visa alla inlägg
  • Gräddnosen

Vi som har endometrios och gör IVF- nr 2

Usch, Lotie! Vad tråkigt att höra! Förstår precis hur tungt det är att misslyckas. Gråt, var arg, sörj och samla ny kraft. Vi får hålla tummarna för att FET fungerar bättre. Kram

• Gräddnosen

JaMa - jobbigt med minus men TD 10 låter tidigt. Har mensen kommit igång än? Hoppas på att minus blir till plus

• Gräddnosen

JaMa - min iphone trilskas lite och skickade inte iväg mitt inlägg som jag skrev imorse förrän nu. Ser nu att du fått din mens Är ledsen för din skull! Vet hur det känns när det misslyckas. Men ge inte upp! Förhoppningsvis går det vägen nästa gång. Som du ser i listan så har många fått göra många försök innan det lyckas.

• Gräddnosen

Bäbifabriken - jag är helt säker på att det var den långa nedregleringen som gjorde att vi lyckades den här gången. Tror du gör helt rätt när du nedregleras redan nu. Visst är det jobbigt med biverkningarna men det är så värt det när man lyckas. Jag tror på dig!

• Gräddnosen

Djurparken - jag blir så ledsen när jag läser om ert besked. Vet inte vad jag ska säga, kan inte komma med några kloka råd men vill skicka en varm kram. Ta hand om er! Hoppas att ni kommer fram till ett beslut om hur ni ska göra.

• Gräddnosen

Skickar en stor kram till alla er som fått dåliga nyheter nu det sista. Vet också tyvärr alltför väl hur det känns när embryon inte klarar upptining och när blodet dyker upp efter misslyckat IVF. Tyvärr kan det ta några försök innan det lyckas. Vi lyckades ju på fjärde insättningen (tredje IVF). Ge inte upp!

Angående lång eller kort nedreglering så var det ju lång (6mån) som funkade men jag instämmer med det Loppan skrev tidigare, det verkar vara olika beroende på person. Tyvärr får man nog pröva sig fram.

• Gräddnosen

Förväntansfull - vilken himla otur du har! Endo är verkligen en skitsjukdom! Hoppas du får hjälp imorgon så du slipper ha så ont.

Ics - håller tummarna för ett fint plus imorgon!

Svar på tråden Vi som har endometrios och gör IVF- nr 2