Barnsugen:
Jaha, en till i tråden, KUL! Tycker jag har blivit halvt gynekolog på köpet, min kompis som gör ST i gynekologi kan inte ens hälften av vad jag kan om endo och IVF konstaterade vi när vi sågs i helgen....
Jag hade tom tänkt på myom (!?) men inte alls på endo....känner mig lite korkad i efterhand . Hur tycker du det känns att vara patient??? Jag tar för stor hänsyn känner jag, ser att de är stressade och struntar i att ställa alla frågor....DUMT!
ics:
Har frågat många gånger och de väljer mycket riktigt dosen efter ålder, bild vid VUL och så väger de in tex endon oxå. Glöm inte att de gör detta hela dagarna och även om alla IVF-läkare inte är experter på endo så kan de doser på sprutor och så perfekt!
Smulan81:
JOoo...precis så som du beskriver är det. Sprutor vid lång nedregleringen, spray vid normal, kort! Ibland synkar sprutorna så att effekten precis sitter i fram till ÄP, ibland inte och då får man sprayen!
Djurparken:
Hopplösa cysta
Vi har som sagt oxå pausat ibland och det har varit SKÖNT! Sen laddar man upp och orkar igen!
Vet fler än du som haft svårt att få bra ägg efter låååång nedreglering. Svårt det där, ska man satsa på 6 månader eller ej. Med min personliga erfarenhet vill jag INTE vara nedreglerad så länge men för en del har det ju lyckats! Vi är så olika!!!