Vi som har endometrios och gör IVF- nr 2
Ninjan:Fantastiska nyheter!!!! vad roligt!!! Vilken RD är du på nu??? Förstår att du är nervös, risken med att testa innan TD men samtidigt ångrar ju inte jag att jag testade innan. Annars hade jag inte ens vetat att jag varit gravid!
Vilket försök är detta för er??
Håller alla tummar och tår att plusset bara blir starkare och starkare! Mitt var ju pyttesvagt på RD 14 så jag insåg redan då att allt talade för ett MF, inte alls som för dig med andra ord!!
Ang L-arginin så är jag väldigt skeptisk till naturläkemedel. Även om det säkert finns preparat som fungerar är det inte samma koll på tillverkningen och paketeringen och vissa stickprov som ibland gjorts har visat att det bara var socker i pillerna.....Den huvudsakliga anledningen till min skepticism är dock att det inte görs några tester på natruläkemedel, vilka biverkningar man kan få, hur de påverkas av andra samtidga "riktiga" läkemedel osv.....Eftersom jag äter både Levaxin och antidepressiva vågar jag inte testa något som inte är kontrollerat och testat.
Mitt "läkar-jag" resonnerar så här klokt, mitt "barn-längtar-jag" tänker direkt: "Åh....en mirakelmedicin". Får lyssna på min hjärna och inte mitt hjärta tror jag..... Äter man inte andra mediciner gör det säkert ingen skada att testa.....om inte annat verkar männen bli glada