• fendt87

Vi som går på Linneamottagningen i Växjö del 3

Här hänger vi som går på utredning hos Besima på Linneamottagningen i Växjö.

• Svar på tråden Vi som går på Linneamottagningen i Växjö del 3
  • fröken sy
    Blom skrev 2010-07-05 13:50:06 följande:
    Hatar progestronet, mår så dåligt. Igår spydde jag tom av dem. Kappan, du har väl tagit det en gång innan, kände du ngt?

Testdag på onsdag, dag 22 efter äggplock. Tänker testa i morgon, vågar inte hoppas. Har konstant ont i magens nedredel, molvärk och haft det ett tag. Svullen mage också kan knappt knäppa byxorna..
    Håller tummarna för att ni får ett plus imorgon när ni testar!
  • Blom

FIaLotta: Hur går det för dig??? Tänker på dig mycket!!!

• fendt87
    Blom skrev 2010-07-05 21:57:32 följande:
    FIaLotta: Hur går det för dig??? Tänker på dig mycket!!!
    blom: jag tänker på dig! har du något kul resultat att meddela oss? kram!
  • Blom

Hej befinner mig i malmö på hotell efter en dag med shopping. I morgon bär det iväg till Falsterbo. Med mig har jag dotter och ett blivande pyre i magen!!! Testade superplus direkt i morse. Nu hoppas jag att den får stnna kvar och att jag får sällskap av fleta magar!

• fröken sy
    fendt87 skrev 2010-07-06 17:16:10 följande:
    blom: jag tänker på dig! har du något kul resultat att meddela oss? kram!
    Tänkte fråga precis samma sak. *Fortsätter hålla tummarna*
  • fendt87
    Blom skrev 2010-07-06 21:22:27 följande:
    Hej befinner mig i malmö på hotell efter en dag med shopping. I morgon bär det iväg till Falsterbo. Med mig har jag dotter och ett blivande pyre i magen!!! Testade superplus direkt i morse. Nu hoppas jag att den får stnna kvar och att jag får sällskap av fleta magar!
    GRATTIS GRATTIS GRATTIS! gud så glad jag blir!!!!! ha det bäst och ta hand om dig! tusen kramar! och grattis igen! jag vet precis känslan, så härligt!
  • FiaLotta

Grattis Blom! Vad härligt. För mig gick det inget vidare, inget plus :(. Nya tag efter sommaren. Njut o ta hand om er.

• fendt87
    FiaLotta skrev 2010-07-06 23:20:15 följande:
    Grattis Blom! Vad härligt. För mig gick det inget vidare, inget plus :(. Nya tag efter sommaren. Njut o ta hand om er.
    va tråkigt :( men som du själv skriver, nya tag igen efter sommaren! försök njuta du också och ta hand om varandra i sommarvärmen. tänker på dig! kram!
  • fröken sy
    Blom skrev 2010-07-06 21:22:27 följande:
    Men helt underbart ju!!! GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!! Så glad för er skull!!
  • fröken sy
    FiaLotta skrev 2010-07-06 23:20:15 följande:
    *Skickar över en stor kram till er*
Svar på tråden Vi som går på Linneamottagningen i Växjö del 3