Vi som går på Linneamottagningen i Växjö del 3
Här hänger vi som går på utredning hos Besima på Linneamottagningen i Växjö.
Här hänger vi som går på utredning hos Besima på Linneamottagningen i Växjö.
kappan: låter spännande! själv har jag lite svårt för "såntdär hokus-pokus" men man vet ju aldrig. hoppas allt går bra och håll oss uppdaterade, jag är i allafall nyfiken! :)
Kappan, vad spännande! Du måste hålla oss uppdaterade.
Idag är det dag 16 för mig och jag fick på äl-testet imorse, för första gången i mitt liv!! Nu får ni gärna hålla tummarna för oss ett tag
HAhaha, "nuppa" var längesedan jag hörde.
Ja, Fröken Sy, tummarna är dine, Lycka till!
I eftermiddag och kväll har jag haft ont i magen, typ som mensverk fast mer på ena sidan. Kommer inte ihåg att det höll i sig så många timmar sist... Undra om det kan vara äl, eller är det för tidigt eftersom jag fick utslag på testet i morse? Får väl se hur det är imon... Vi får sexa på några dagar nu så det finns små simmare där ifall så får vi se...
*Tar tacksamt emot tummhållningen*
Har fortfarande på ältestet, men idag tycker jag inte att det känns något i magen. Är bara lite öm om jag trycker precis intill bäckenbenet på vänster sida. är det någon som vet om man kan ha haft äl men fortfarande få på äl-testen? Om man skall in och ta blodprov för att kolla äl, när är det man skall göra det? De öppnar ju på måndag om en vecka och eftersom vi ska på lite semster skulle jag inte kunna gå dit förrens på torsdag den veckan och då har det gått för lång tid va? Får väl vänta och se om mensen kommer eller inte...
jag vet att det är någon av er som sagt att de inte fick äl av pergotimen? Brukade ni få utslag på äl-test ändå? Och ont i magen så ni trodde ni hade äl?
Nu bombaderar jag med frågor igen, sorry