Vi som går på Linneamottagningen i Växjö del 3
Här hänger vi som går på utredning hos Besima på Linneamottagningen i Växjö.
Här hänger vi som går på utredning hos Besima på Linneamottagningen i Växjö.
fröken sy: har du haft en mysig helg? ;)
Måste bara berätta en sak. Fick ett underbart samtal precis. En kompis som har försökt får barn i över 4 år med massa provrörsförsök. Hon har blivit gravid två gånger innan men då har det blivit missfall i v6 och v10. Nu är hon i v17. HHelt underbart!! Tydligen ligger hon i högriskgrupp av olika anledningar så hon har kontroll varannan vecka nu... hon är över 40 så det var deras sista försök. De hade tom fått papper på att de inte kunde få barn ihop som det skulle skicka in till adoptionsbyrån... Känns så härligt, nu hoppas jag bara att det går bra hela vägen, så nu gäller tumhållning för dom i många veckor framåt här hemma.
hej tjejer!
hur är det? varit lite dött i tråden några dagar :)
skönt med helg nu i allafall, några särskilda planer?
vi ska bara ta det lugnt, flytta våra (o)djur till nya hagar, men det brukar gå rätt smidigt.
ha det bra! kram till er alla!
Har varit på semster i veckan.
Har BM på måndag men inga vidare förhoppningar.
Äter 2 olika Homeopatmediciner två gånger om dagen för att öka blodcirkulationen = det enda hittills påkomna felet på mig, bortsett från utebliven ÄL, vilket beror på dålig cirkulation en Homeopaten.
Väntar på besked från Besima om Titthålsoperation och funderar på om jag inte ska ta paus i Pergo/Puregon-behandlingen under tiden jag proppar i mig örterna (dock inte farligt att kombinera).
Känner mig helt likgiltig för detta problem just nu.
Hej tjejer.
Jag är ledig och tar det lugnt, bara en vecka kvar av semstern nu vilket känns lite jobbigt. Vi har oxå flyttat våra djur idag, men vi har inte så många som ni har (tror jag?) så det var inte så jobbigt. Jag har BIM på fredag, tänkte testa på onsdag tror jag... tycker jag känner massa symtom hela tiden även fast det säkert är för tidigt att känna något alls om det ens skulle vara så. har haft molvärk från och till sedan någon dag efter äl, först på samma sida som jag tror det var äl från men nu är det mer i mitten. Är tröttare än vanligt och så törstig hela tiden... men är säkert skengravid... eller så är det så att jag får så mkt känningar mellan äl och mens när jag äter pergotime. Någon av er som har erfaranhet av det?
På måndag ringer jag Besima och ser fall jag kan få en ny omgång pergo, vill ju inte missa en månad pga det.
Håller tummarna för dig Kappan!
Fendt: Du har inte lång tid kvar att jobba nu va innan du skall vara ledig?
kram
Kappan: hoppas du kommer till snabbt så ni kan gå vidare! Gör man titthål på alla i utredn? För din spoln var ju ok?!
Jag går på medicin för att kunna leva någorlunda normalt. Annars pratar jag mest med Ulrik... På måndag börjar nya jobbet, ska bli lite spännande fast det känns som jag lurar dem.
Trevlig helg Alla!
Kram