Vi som går på Linneamottagningen i Växjö del 3
Hej Tjejer
Det gör ont men jag vill ändå visa att jag är kvar i tråden.
Jag följer er varje dag men har inte orkat skriva förut.
Grattis Fendt, Todelido och Humlan.
Vart tog Maskrosungen vägen?
Blom: Tack igen för ditt "mail", det värmde när jag var som djupast. Hur är det med dig?
En nära släkting har fått ett cancerbesked. Det känns som om våra problem är obetydliga i jämförelse och det gör det hela ännu svårare. Vi mår ju dåligt pga vår situation men måste nu vara extra noga med att hålla fasaden uppe. Det tär på oss och jag försöker en dag i sänder. Det slutar ofta med att jag låter det gå ut över sambon. Stackare. Jag bara fräser eller sover hela tiden.
Somnade i soffan på en fest för några veckor sedan. Pinsamt men skönt att hon vet allt om vår situation.
Jag har idag fått spottings (dag 28) och bokat tid hos Besima den 23:e mars. Dubbeldos Pergo startar den 16:e mars.
Känns faktiskt lite ljusare nu när man är igång igen.
Fick även veta en bra sak idag av Samira. Om mensen kommer på eftermiddagen så räknar man först nästa dag som dag ett. Alltså första dagen då man har blödningar hela dagen.
Detta kan kanske betyda att jag gjort VUL och Ovitrelle en dag för tidigt. Kanske kunde äggen ha fått växa till sig lite till? Kanske har jag börjat med Pergo tidigare än jag skulle.
Måste komma ihåg att fråga om det.
Märker hur jag vaknar till liv ju mer jag skriver... ;)