Fröken Sy:
Jo jag är budgetfreak och har med hjälp av kontot bra koll på hur mycket jag "får" handla för.
Fast nu har jag börjat sälja sambons grejjer också så jag vet inte hur mycket som är mina pengar längre. Mormor bidrar också med en massa coola retroprylar som jag tyvärr inte kan ha... Moneymoneymoney! Jag behåller dem och köper en och annan present till dem istället.
Det första provet tog tre veckor innan jag fick men då fik jag samtidigt sambons provsvar så det kanske dröjde av den anledningen.
Eller var det "veckan efter ÄL-provet" du tog förra veckan? Provsvar på blodprov efter ÄL brukar inte ta mer än vecka.
Loppa8: Biverkningar som humörsvängningar är ju ett tecken på hormonrubbningar och därmed ett gott tecken för oss Hormon-knarkare, precis som du säger. Själv mår jag tjuvtjockt hela tiden, och har så gjort sedan första åtgärden.
Håller tummarna för dig nu!
Idag fick jag mens. Provera har alltså fungerat. Exakt två dygn, från sista tabletten, tog det.
Så nu blir det en tripp till Samira på fredag för att lära mig ta Puregon-Sprutor.
Iiiiii, jag avskyr sprutor.
Någon som vet vilka veckor Besima tagit semester?