Vi som går på Linneamottagningen i Växjö del 3
Här hänger vi som går på utredning hos Besima på Linneamottagningen i Växjö.
Här hänger vi som går på utredning hos Besima på Linneamottagningen i Växjö.
Japp. Hn ska ju begrukta :-! Nio ägg blev det
Åh, vad spännande Blom! Nu håller vi tummarna för att du får ett tillbaka också.
Själv har jag det bra. Var på RUL förra veckan och fick se det lilla livet. Det var full fart i magen och jag blev framflyttad en hel vecka så nu är det v 21 istället för 20.
Åh, vad kul att se den lilla!
V 21, vad blir det för beräknat förlossningsdatum då?
Själv ska jag göra ett gravtest imorgon. 15 dagar sedan ÄL. Känner mig inte speciellt gravid alls.
Ska på möhippa i morgon hela dagen lång. Hoppas på att jag inte ska behöva tänka på att bära någon dricka med mig
Loppa, då väntar vi spänt på ett plus =)
FiaLotta: Hur gick det igår?
Jag var på Cura igår, hann precis med att avsluta med eleverna innan det var dags för att åka. 4 embryon med toppkvlitet,!!! vilket innebär att 3 är i frysen och ett är planterat. Så nu är det lååååång väntan som är kvar.
Trevlig helg allihop!
Fick ut 8 ägg igår, ett omoget o 3 befruktade idag :). Får tillbaka ett imorgon så nu kan vi ruva tillsammans Blom :) Grattis till dina ägg.
Hejhej
Grattis till allas framgångar!
Själv börjar jag om idag. Sprutar på måndag igen tror jag. Fick inte tag i Besima igår när jag började blöda. Eftersom jag började först på em så räknar jag dag ett från idag.
Men min dag 8 (undersökningsdagen) går förlorad eftersom den infaller på lördag.
Men eftersom jag bara ska ta 50 enheter så antar jag att vi kan hoppa över den undersökningen, kan ju knappast minska dosen...
Huhuhu... vad mycket det är att tänka på. Men jag kan ju lugnt ta några glas ikväll iallafall.
Just nu är det bara bra om det tar någon månad till så att jag är närmare terminsslut i skolan när och om den lilla/lille kommer.
Men det känns som om mina hormoner är igång iallafall eftersom jag hade så ont i cykeln som varit. Det känns bara hoppfullt.
Kappan! Bravo, du är en kämpe, det gäller att se allt positivt.
Ruva, min hjärna tänker inte så även om jag försöker och vill, en försvarsmekanism skulle jag tro. Jag tänker bara att allt är som vanligt och snart kommer mens... Vi får väl se om kroppen kan överraska. Lååång tid till testdatum.
hej tjejer!
jag skriver inte här så ofta, men läser nästan varje dag för att hålla koll på er :)
jag blir så glad av att läsa att ni kämpar på! det verkar hända mycket i tråden nu, det gillar vi!
loppa8: hur gick testet?
ha det bra! kram!
När fick du testdag Blom? Jag fick tillbaka ägg idag o har testdag 1/7