• Miffi

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

Vi som försöker göra en pojke eller flicka del 5

Då var det dags att fortsätta i den här tråden.
    Här samlas vi som var med i den förra tråden men även nya planerare som försöker oss på konsten att göra en liten flicka eller en pojke.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-15 21:36
    TJEJ:
    Miffi
    ljubav
    dojence
    sirendes
    Jennyfer
    Älsklingsadam
    MCH
    Strumpan77
    LukasochViktorsMamma
    minagosebarn

POJKE
    Rödros
    telma64
    Valkyrian1 (Bf 22 Mars)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-19 23:03
    här kan ni se vem som "bakar" tjej eller kille och vilka som plussat :)
    www.familjeliv.se/Forum-1-32/m50157808.html
    ♥Liam & Oliver♥
  • Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke
  • PåvägMotSyskon
    Elsans skrev 2010-08-05 12:12:25 följande:
    det sista var till På väg alltså..
    ja du ska känna mina nerver, dem kryper utanpå mina handleder... sjukt nervös.. nu ska vi strax åka å lämna barnen hos morfar o sen dit till halv!!

HÖRES sen!!
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) 2 prinsar & Bebis Bf 4-6/1-2011(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • skrållan1978

Lycka till nu påvägmotsyskon=) håller tummar o tår=)))))

• Väntan på en liten

Lycka till syskon

Längtar...11 månaders kamp,MA 7+1 22/5-10. Nu försök 15 totalt, när blir det min tur?
  • telma64
    PåvägMotSyskon skrev 2010-08-05 12:30:56 följande:
    ja du ska känna mina nerver, dem kryper utanpå mina handleder... sjukt nervös.. nu ska vi strax åka å lämna barnen hos morfar o sen dit till halv!!

HÖRES sen!!
    jag tror oxå du väntar en liten flicka som skrållan..väntar ivrigt på att du ska skriva vad det blir och att de kunde se det.
  • CoolaSuperMamsen

tranbärstabletter gynnar vilket kön nyfiken?

stolt mamma till 4 flickor och en liten änglapojke,
  • Elsans
    CoolaSuperMamsen skrev 2010-08-05 14:23:04 följande:
    tranbärstabletter gynnar vilket kön nyfiken?
    flicka!
  • PåvägMotSyskon

Magen innan Ultraljudet =)  Ultraljudet gick bara bra, å vi fick hon som förlöste min 1.a son som kollade (annars har man en rutinbarnmorska ja haft på mina 2 tidigare Rul. VI fick 4 bilder av henne

Könet kollade vi, o när hon satte ner för o börja se de vitkiga först så sa hon HOPPSAN typ.. å ja haja varför o såg könet direkt =)   HjärtaVi väntar en POJKEHjärta

Det roliga var att när hon kolla när bf blir så sa hon NYÅRSAFTON....!!! SÅ jag är i 18+5 sa hon...

Hennes förklaring är att när ägget o spermierna smälter samman tar de en viss tid. SEN när det implanteras så går det fort.. därav mitt bf.. men äl va ju när ja testa.. å då e mens-bf senare.. MEN de e på nyår filma också såklart. Ska ditt i v,.28 pga koll av moderkakan. (så gör vi tul samtidigt)
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) 2 prinsar & Bebis Nyår 2010(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • MrsMuffin

På väg mot syskon:

Grattis till kommande lillprinsen!! Fantastiskt med tre grabbar hemma, och framförallt underbart att allt var väl med bebisen!!! <3

Måste fråga; kan ngn (igen...) skriva (kortfattat) vad som gäller för tjej/killbak????

Och hur 17 vet man när man har ÄL egentligen..??? Jag har en 29-30dagars cykel tror jag...väldigt regelbunden, men nu har spiralen åkt ut så vi får väl se hur det blir framöver.

(Vet ej om jag sagt hej förresten...eller jo, det har jag nog haha. är alldeles nygift och tog ut spiralen i måndags - hoppas på att bli gravid med nr 3 nu i höst. Har två pojkar sedan tidigare)

• Valkyrian1
    PåvägMotSyskon skrev 2010-08-05 19:41:25 följande:

Magen innan Ultraljudet =)  Ultraljudet gick bara bra, å vi fick hon som förlöste min 1.a son som kollade (annars har man en rutinbarnmorska ja haft på mina 2 tidigare Rul. VI fick 4 bilder av henne

Könet kollade vi, o när hon satte ner för o börja se de vitkiga först så sa hon HOPPSAN typ.. å ja haja varför o såg könet direkt =)   HjärtaVi väntar en POJKEHjärta

Det roliga var att när hon kolla när bf blir så sa hon NYÅRSAFTON....!!! SÅ jag är i 18+5 sa hon...

Hennes förklaring är att när ägget o spermierna smälter samman tar de en viss tid. SEN när det implanteras så går det fort.. därav mitt bf.. men äl va ju när ja testa.. å då e mens-bf senare.. MEN de e på nyår filma också såklart. Ska ditt i v,.28 pga koll av moderkakan. (så gör vi tul samtidigt)
    GRATTIS till pojken, skönt att allt såg bra ut. Jag hade oxå bf datum på nyårsafton när jag väntade yngsta flickan, hon hade dock förstånd att vänta några dagar tillFlört Supergrattis//
    Tjejligan -96, -98, -99, -02, -08 och en prins -10
Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke