• Miffi

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

Vi som försöker göra en pojke eller flicka del 5

Då var det dags att fortsätta i den här tråden.
    Här samlas vi som var med i den förra tråden men även nya planerare som försöker oss på konsten att göra en liten flicka eller en pojke.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-15 21:36
    TJEJ:
    Miffi
    ljubav
    dojence
    sirendes
    Jennyfer
    Älsklingsadam
    MCH
    Strumpan77
    LukasochViktorsMamma
    minagosebarn

POJKE
    Rödros
    telma64
    Valkyrian1 (Bf 22 Mars)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-19 23:03
    här kan ni se vem som "bakar" tjej eller kille och vilka som plussat :)
    www.familjeliv.se/Forum-1-32/m50157808.html
    ♥Liam & Oliver♥
  • Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke
  • PåvägMotSyskon
    Julias mamma07 skrev 2010-08-04 19:55:24 följande:
    Hej!
    Har en fråga till er experter *ler*: vilka knep och tips har ni om man vill baka en kille? Har skumläst lite inlägg men bara hittat tips på tjejbakning!
    vi har 2 pojkar & vi sexa me missionären, Ingen orgasm för mig. Sen minns ja inte om ja låg kvar lite extra i sängen, me båda. men de skadar inte o göra så =) sen va de in i duschen o skölja av sig resterna, sen leva loppan tills man får testa sig =)

1.a vet jag inte hur vi sexa, de blev mest när de blev.
    2.an så körde vi varanandag dag 8-14 sen var 3.e
    3.an(nu) så körde vi bara totalt 3 dagar , varav en bit ifrån äl+ på testet, å sen dagen innan + å samma dag som +.
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) 2 prinsar & Bebis Bf 4-6/1-2011(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • PåvägMotSyskon
    Elsans skrev 2010-08-04 20:00:21 följande:
    Nu känner jag mig ännu dummare men: JAHAAAA, det är där nere jag ska kolla

haha, ja tiden gick väldans snabbt helt plötsligt jag tror att ens längd är väldigt avgörande för hur man bär också.
    jag tror det iaf.. man säger ju jag bär lågt.. jaha så kollar man nertill.. Ja e ju "smal" eller ja kan sitta ihop kurad oftast mer än de som bär högt.

Ja längden e nog viktig. ja e ca 1,70.. dudå??
  • Elsans
    PåvägMotSyskon skrev 2010-08-04 20:05:20 följande:
    jag tror det iaf.. man säger ju jag bär lågt.. jaha så kollar man nertill.. Ja e ju "smal" eller ja kan sitta ihop kurad oftast mer än de som bär högt.

Ja längden e nog viktig. ja e ca 1,70.. dudå??
    jag är 162. Och vilken stor kille! Glömde jag skriva i förra inlägget.
  • PåvägMotSyskon
    Elsans skrev 2010-08-04 20:15:37 följande:
    jag är 162. Och vilken stor kille! Glömde jag skriva i förra inlägget.
    Ja det är ju ändå en liten bits skillnad. Men de hållern og inte heller, för en annan tjej e längre än mig o hon bör högt tror jag..

Ja han va stor =))
  • Väntan på en liten
    Elsans skrev 2010-08-04 20:00:21 följande:
    Nu känner jag mig ännu dummare men: JAHAAAA, det är där nere jag ska kolla

haha, ja tiden gick väldans snabbt helt plötsligt jag tror att ens längd är väldigt avgörande för hur man bär också.
    Det tror jag mer på, lång tjej så ser ju magen kanske inte lika stor ut som på en kort tjej.
    Längtar...11 månaders kamp,MA 7+1 22/5-10. Nu försök 15 totalt, när blir det min tur?
  • PåvägMotSyskon

15 dagar innan förlossningen med son 1. att man e lång o de inte syns lika e inte alls fallet.. de e så olika.
    tycker min mage va gigantisk, o alla kommentera ju den också... även bm väldigt mycket

Riktig profilbild me son 1 igen detta är  ca 1v innan förlossningen

• Elsans
    PåvägMotSyskon skrev 2010-08-04 21:24:47 följande:
    15 dagar innan förlossningen med son 1. att man e lång o de inte syns lika e inte alls fallet.. de e så olika.
    tycker min mage va gigantisk, o alla kommentera ju den också... även bm väldigt mycket

Riktig profilbild me son 1 igen detta är  ca 1v innan förlossningen

Ooj, vilken fin mage! Och nej, den var inte liten! Det har dock stämt på alla jag känner som är långa (alla 2st ). Lätta förlossningar har de haft också, bara nyst ur sig ungen typ. har dock ingen aning om de bar högt eller lågt.
  • Väntan på en liten

Fina bilder men mycket svank och då åker ju magen fram en bit såklart.

Längtar...11 månaders kamp,MA 7+1 22/5-10. Nu försök 15 totalt, när blir det min tur?
  • Vix
    Nea76 skrev 2010-08-04 15:47:56 följande:

Jag har precis beställt ph papper och ska börja kartlägga min och sambons ph, ska bli himla spännande!! Mellan 4-4.5 är idealt för en flicka!!  Det ska tydligen fungera med att stoppa in en tampong med lime på men jag tror jag håller mig till Replens kräm!!

Någon annan som är inne på detta??

Vart har du beställt ph papperen. Låter lite aj-igt med en tampong med lime Vart har du hittat den infon? Vad är Replens kräm?

Vill dela med mig om fakta för att äta bisolvon för att favorisera för flickspermier. http://www.growingpeople.se/templates/Page.aspx?id=5868 

Min mens kom igår så vi satsar på att få en liten maj-flicka
    (¯`°?.¸ ♡Mamma till världens underbaraste pojkar, Hampus & Filip ♡ ¸.?°´¯)
  • Vix

Vilka fina bilder som har visats upp.
    Påväg: Din pojkmage såg precis ut som mina pojkmagar. Kunde ställa tallriken på den då jag satt i soffan

(¯`°?.¸ ♡Mamma till världens underbaraste pojkar, Hampus & Filip ♡ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke