Vi som försöker att få en flicka eller en pojke
hoppar in här. bakar en flicka. tänkte försöka me 3dagars metoden som ja hört e effektiv.. vi får väl se när man ska sluta småblöda, e inne på 11.e dage nu :(
hoppar in här. bakar en flicka. tänkte försöka me 3dagars metoden som ja hört e effektiv.. vi får väl se när man ska sluta småblöda, e inne på 11.e dage nu :(
Igår så fick jag flytn så ini bomben, vilket är underbart,
för då e kroppen igång igen, och KANSKE äl inom en kort period =)
sagt & gjort. Tog äl test varannandag börja i förrgår,
ingen stegring. igår sexa vi som bara den hihi. (3 dagar sedan sist)
å idag va de dags för ältestet igen, gjorde proceduren o gick sedan iväg efter de gått ½min på testet,
en snabbis, kom tillbaka snabbt igen, å SKÅDA MINA ÖGON; AJ CARAMBA... Såhär va testet innan testtiden va
slut på 7min (de kom supersnabbt när de kom)
SÅ JAG ÄR VÄRLDENS LYCKLIGASTE. började igår me flytningar, å kände tappen som ändrat läge från att
va på sidan gömd stängd, till ett annat läge, så ja ana ugglor i mossen, Å SE.. mina ugglor visa rätt
tjohooo. OM stegringen börja igår, så sexa vi i rätt tid iaf.. så beroende på imorgon om de e starkt
eller nite så vet ja när den börja. =))) nu ska de bakas bebis
extra info, ja e så glad för ja har haft en cykel efter amningen såhär.
32 dagar.
46 då äl sköts upp. stegring osv hade jag
sist nu blödde ja mini på dag 15-18 uppehåll 2 dagar, sen börja ja blöda, så småblödde 12 dagar to m fre-lör som var. sen blev de såhär flytning 3 dagar senare, å idag som på bilden på dag 16, så ja e LYCKLIG!
glömde fråga, vi myste igår, OM stegringen börja igår vet jag inte, de märks imorgon. men vill göra tjejbak.. e de försent nu?
han kom bakifrån (alltid missionären, har 2 pojkar)
låg kvar lite, eller sprang till soffan, annars e ja uppe sköljer av mig direkt.
vad tror ni?
någon som vet när äl infaller... jag hade förut 2 stegringsdagar, har ja alltid de då?
isf börja den på tisdag, för ons fick ja fullstegring. Sker då äl på stegringsdag 2?
Sist så på dag 2 23.efeb så kom mensen 2v senare dvs 9 mars.
Någon som vet om äl sker 2.a stegrinsgdagen då eller dagen efter ändå?
åhh.. igår va min bim dag (den som jag antar att jag hade som sist) enligt ff är bim idag. Ingen mens alls i sikte. möjligen nån känning ibland, men ingenting.
Ska köpa cb imorgon.. lär väl få neg o mens.. men hur stor chans är det om min mens kom 2v efter sista äl+ (vilket skulle vara igår isf, bim va) å sen inte få nån idag, fast ff säger det typ?
tempen steg igen från å sjunkit igår.
sexa ju dag 10,13,14.e april. Möjlig äl den 14.e alt 15.e april, därmed bim igår alt idag.
stegra sista + 14.e
Få se om de blev nå tjejbakande, för va äl den 15.e å vi myste 10,13,14, hm ja de va väl pojkbak.. så de blir väl en till kille här med antar jag.
O B S. OM ja e gravid-