Väntan på en liten skrev 2010-08-04 18:31:54 följande:
Min syrra mådde mer dåligt med första och var säker på kille vilket det var. med andra mådde hon kanon och var säker på flicka vilket det var och sen med trean mådde hon precis som med ettan och var säker på att det var en liten kille men det var en flicka så det där kan man tydligen inte gå på i hennes fall iaf.
Magen såg likadan ut med ettan och trean och mindre och mer bred med tvåan. Alla höga iofs.
många säger attt man ska ha låg mage vid tjej, men jag har haft extremt låg me mina pojkar.. å somliga säger tvärtom.. så jag vet inte om något stämmer. Men otroligt roligt o kunna leka lite med tanken.
ja e såpass smal att det borde va svårt å få bredmage på mig..?
Men en kompis till mig, hon fick en pojke samma år som mig (07) o hon sa att hon hade liten inåtmage eller hur man säger.. PRECIS som en flicka ska vara (och hög) , men ut kom en pojke.
Nu ska hon ha slutet av oktober och enligt henne så ser hon Exakt likadan ut och väntar ännu en pojke. Så hennes mage är exakt flick-mage..
men så har man hört teorier som visar att de stämt på dem. Mina va ju pojkar enligt magformen.. så vi får se =)