• Miffi

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

Vi som försöker göra en pojke eller flicka del 5

Då var det dags att fortsätta i den här tråden.
    Här samlas vi som var med i den förra tråden men även nya planerare som försöker oss på konsten att göra en liten flicka eller en pojke.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-15 21:36
    TJEJ:
    Miffi
    ljubav
    dojence
    sirendes
    Jennyfer
    Älsklingsadam
    MCH
    Strumpan77
    LukasochViktorsMamma
    minagosebarn

POJKE
    Rödros
    telma64
    Valkyrian1 (Bf 22 Mars)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-19 23:03
    här kan ni se vem som "bakar" tjej eller kille och vilka som plussat :)
    www.familjeliv.se/Forum-1-32/m50157808.html
    ♥Liam & Oliver♥
  • Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke
  • Elsans
    Zesssan skrev 2010-08-05 08:37:40 följande:
    ojojo halloj tjejer! killar?
     denna tråd behövde nog jag. Jag är också ute efter att baka en flicka hehe
    jag har två pojkar nu.

Jag har köpt massor med ÄL tester och eftersom jag inte har en ANING om när jag har mens så kör jag dessa test varje dag,och visar det neg så har vi sex. Nu är det 4 dagen och ska testa om några timmar för att se om det fortfarande är neg.

Vad är detta med orgasm?? jag har fått orgams varje gång och vi kör olika ställningar.
    hej! Tyvärr kan jag inte svara på det, jag har funderat på att prova samma sak. Slutar m p-piller på söndag och tänkte antingen bara räkna 14 dagar från SM och räkna det som ÄL och sen ha sex några dagar innan bara. Elelr göra som du, och testa med tester och ha sex när det INTE visar. Puffar fram frågan lite, någon annan kasnke kan svara??
  • PåvägMotSyskon
    MrsMuffin skrev 2010-08-05 19:47:58 följande:
    På väg mot syskon:

Grattis till kommande lillprinsen!! Fantastiskt med tre grabbar hemma, och framförallt underbart att allt var väl med bebisen!!! <3
    Tack så jättemycket. Ja de känns fantastiskt att ha prickat in 3st pojkar   Ja de känns skönt att allt såg bra ut me han (känns konstigt o skriva HAN iom att vi inte kollat könen innan) =)

valkyrian1: GRATTIS till pojken, skönt att allt såg bra ut. Jag hade oxå bf datum på nyårsafton när jag väntade yngsta flickan, hon hade dock förstånd att vänta några dagar tillFlört Supergrattis//

Tack så mycket =) Ja de känns skönt att allt så bra ut. Jaha hade du det hihi, ja jag vill helst inte gå över, men vi får se va som sker =) JA du lär ju veta hur de känns o få samma kön om o om igen haha.. Undra när flickan skulle kommit
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) 2 prinsar & Bebis Nyår 2010(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • PåvägMotSyskon
    Elsans skrev 2010-08-05 19:51:43 följande:
    Syskon: Va skönt allt allt gick bra!! Och vilken fin liten kille!! Hur känns det??
    Tack Elsans; ja de känns jätteskönt att de ser fint ut. tack igen hihi, jo de känns bara bra,. ja hade redan ställt mig in på pojke igen, så de kändes som en bekräftelse bara =)
  • Valkyrian1
    PåvägMotSyskon skrev 2010-08-05 19:53:48 följande:
     JA du lär ju veta hur de känns o få samma kön om o om igen haha.. Undra när flickan skulle kommit
    Hihi, jadu, du får prova dig fram för att få svaretDrömmer
    Tjejligan -96, -98, -99, -02, -08 och en prins -10
  • PåvägMotSyskon
    Valkyrian1 skrev 2010-08-05 19:58:08 följande:
    Hihi, jadu, du får prova dig fram för att få svaretDrömmer
    ja, nästan så om man skulle ha barn utan gränser, då kanske *ler*
  • Elsans
    PåvägMotSyskon skrev 2010-08-05 19:54:50 följande:
    Tack Elsans; ja de känns jätteskönt att de ser fint ut. tack igen hihi, jo de känns bara bra,. ja hade redan ställt mig in på pojke igen, så de kändes som en bekräftelse bara =)

• PåvägMotSyskon
    Miffi skrev 2010-08-05 20:25:00 följande:
    Påvägmotsyskon - Grattis till pojken Häftigt med tre grabbar.
    tack så mkt. ja de känns skoj =)
  • ÄlsklingsAdam
    PåvägMotSyskon skrev 2010-08-05 19:41:25 följande:

Magen innan Ultraljudet =)  Ultraljudet gick bara bra, å vi fick hon som förlöste min 1.a son som kollade (annars har man en rutinbarnmorska ja haft på mina 2 tidigare Rul. VI fick 4 bilder av henne

Könet kollade vi, o när hon satte ner för o börja se de vitkiga först så sa hon HOPPSAN typ.. å ja haja varför o såg könet direkt =)   HjärtaVi väntar en POJKEHjärta

Det roliga var att när hon kolla när bf blir så sa hon NYÅRSAFTON....!!! SÅ jag är i 18+5 sa hon...

Hennes förklaring är att när ägget o spermierna smälter samman tar de en viss tid. SEN när det implanteras så går det fort.. därav mitt bf.. men äl va ju när ja testa.. å då e mens-bf senare.. MEN de e på nyår filma också såklart. Ska ditt i v,.28 pga koll av moderkakan. (så gör vi tul samtidigt)
    SSSuuuuuupper grattis!!!

Tyckte hon att ngt såg galet ut med moderkakan? Såg ni jättetydligt en snopp mellan bena? Skrattande inge tvivel alls?
Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke