• Svar på tråden Vi som läser på Liber Hermods del 5
  • Aupendi
    Johnsson skrev 2014-05-11 10:38:00 följande:

Finns det verkligen ingen som har haft Malin Dicksson i geografi???

Jag hade henne från början men fick sen vikarie... Vad vill du veta?
  • Aupendi
    Johnsson skrev 2014-05-12 09:44:17 följande:

Hur hon är på exeminationer? Om hon tar mycket från uppdrag/prov?

Dessvärre hade jag inte henne på examination.

Men jag tycker hon verkar väldigt trevlig och avslappnad.

Det finns ju vissa som drar svaren ur dig om man fastnar, och vissa som inte hjälper till alls, men jag upplever henne som att hon hjälper till att komma fram till ett svar om man har lite svårt.

Men vad hon frågar om vet jag inte.
  • FruSen

Hej!

Jag studerade via Liber Hermods för flera år sedan och det var kanonbra då, tyckte mycket om det. 

Nu ska jag den 26'e maj läsa religion a (eller vad heter det numera?) på 3 veckor. Ska bli mycket spännande och jag ser fram emot det.

Men.

Jag har fortfarande inte hört något från skolan? Min studievägledare sa att Liber Hermods skulle höra av sig med inloggningsuppgifter och info mm, men ännu har jag inte hört något? Hur nära kursstart hör dom av sig? Det är ca 3 veckor sedan min studievägledare ansökte åt mig.

Hur fungerar de muntliga examinationerna nu, gör de via skype (vore ju enkelt)? "på min tid" gjordes de oftast över msn + webbkamera. I och med att jag ska läsa kursen under ganska kort tid vill jag kunna förbereda så mycket jag kan innan

• ymmmi

hej, undrar om någon har läst naturkunskap 2 nyligen, som kan hjälpa med alla labbrapporterna? 

• Gramsh
    Swale skrev 2013-07-03 07:26:04 följande:
    Har läst en del kurser på hermods och fått VG/MVG på alla, vilket motsvarar C-A om jag förstått det rätt.
    Så behöver ni hjälp, frågor om uppdrag eller muntor, hör av er på PM eller i tråden.

Kurser jag har läst:
    Engelska B
    Engelska C
    Filosofi A
    Geografi A
    Historia A
    Historia B
    Naturkunskap B
    Psykologi A
    Religion A
    Religion B
    Samhällskunskap C
    Samhällskunskap C 
    Rättskunskap/Privatjuridik
    Miljökunskap
    Svenska B
    Svenska C
    Biologi B
    Etik och livsfrågor

Har kvar alla frågor, uppdrag och anteckningar som jag gjort efter muntor :)
    Jag vet att alla gått över till det nya systemet, med 1a, 2 osv. Men borde gå att tyda.

Hej ser att du har läst Eng B, har Andrea som lärare. Skulle vara tacksam om du ville dela med dig ang eximationen?? Får man frågor ur uppdragen? är det svårt? vore tacksam för svar
  • Johnsson

LilaLavendel: Har du läst affärsjuridik? Har du haft Leif A? Har du isf uppdragen? :)

Svar på tråden Vi som läser på Liber Hermods del 5