Vi som läser på Liber Hermods del 5
Hej!
Någon som gjort prövning i Svenska C eller Retorik?
Vill veta hur prövningen såg ut. Var det många eller få frågor?
Hej!
Någon som gjort prövning i Svenska C eller Retorik?
Vill veta hur prövningen såg ut. Var det många eller få frågor?
I psykologin är det viktigt att du lär dig de olika teorierna och att du kan tillämpa dem på givna problem. Jag har fått B i både Psykologi 1 & 2 på hermods.
Finns det verkligen ingen som har haft Malin Dicksson i geografi???
Hur hon är på exeminationer? Om hon tar mycket från uppdrag/prov?
Någon som haft Anders Blad? Samhällskunskap 2, har examination denna vecka.
Någon som kan ge nå bra råd/tips?
Nu är jag ute på djupt vatten känns det som. Läser ledarskap och organisation och lämnat in första uppdraget som jag för övrig var väldigt nöjd med. Men fick tillbaka att jag inte förstått ena frågan och att jag måste komplettera den andra frågan. Jag har lusläst kapitlen i boken men får ändå inget grepp om detta.
Ena frågan är såhär:
Beskriv de två organisationsformer som du ser i de schematiska bilderna.
Vilka är deras fördelar och nackdelar? Försök att ge praktiska exempel när du jämför organisationsformerna.
VD
norra Sverige. Mellersta Sverige. Södra sverige
VD
Inköp. Försäljning. Ekonomi
Har försökt hör rita upp orgNisationsbilderna i enklare form. Jag verkar tänka helt fel så tips mottages tacksamt!
Nu är jag ute på djupt vatten känns det som. Läser ledarskap och organisation och lämnat in första uppdraget som jag för övrig var väldigt nöjd med. Men fick tillbaka att jag inte förstått ena frågan och att jag måste komplettera den andra frågan. Jag har lusläst kapitlen i boken men får ändå inget grepp om detta.
Ena frågan är såhär:
Beskriv de två organisationsformer som du ser i de schematiska bilderna.
Vilka är deras fördelar och nackdelar? Försök att ge praktiska exempel när du jämför organisationsformerna.
VD
norra Sverige. Mellersta Sverige. Södra sverige
VD
Inköp. Försäljning. Ekonomi
Har försökt hör rita upp orgNisationsbilderna i enklare form. Jag verkar tänka helt fel så tips mottages tacksamt!