• Svar på tråden Vi som läser på Liber Hermods del 5
  • Aupendi

Hej!

Någon som gjort prövning i Svenska C eller Retorik?
    Vill veta hur prövningen såg ut. Var det många eller få frågor?

• Michanna

behöver hjälp med psykologi. hur mycket jag än läser fattar jag inte.. någon som har läst 1 och 2 som kan vara bollplank ? .. ( och jag är inte ute efter svaren på provet utan mer bollplank hur man ska tänka. samt kanske få läsa någons egna uppsats på psykologi 2 . ) Har aldrig känt mer dum än jag gör när jag pluggar detta..

Hade sagt att jag ville ha ett C men efter ha börjat så kommit fram till att ett godkänt är nog vad jag vill ha iallfall..

• Aupendi

I psykologin är det viktigt att du lär dig de olika teorierna och att du kan tillämpa dem på givna problem. Jag har fått B i både Psykologi 1 & 2 på hermods.

• abis

Snälla!!!! någon som kan maila engelska 5 studieguide 1 och uppdrag 1 till mig?

rodluvan90@hotmail.com

Tack på förhand, skulle betyda massor då jag kämpar med att läsa in många kurser för slutbetyg måste vara klar nästa år.

• Veev

Någon som har haft kemi 1 munta? Dags att boka in den om ett par veckor. Vad bör man tänka på?

• Johnsson

Någon som har gjort exemination i Organisation & Ledarskap???? Mycket frågor? Vad frågas det om?

• Johnsson

Behöver er hjälp att komma igång!!

Information är ett av de starkaste makt- och styrmedlen som företagsledningen har. Genom att styra innehållet i informationen och vilka som tar del av den, kan man påverka och styra företaget.

Beskriv hur du skulle vilja styra informationsflödet i ett medelstort svenskt exportföretag. Använd IT – informationsteknologin på olika sätt i din planering.

• Ronya86

Någon som har uppdrag 3 i Engelska 5. Eller som vet hur man 

presentera lokala nyheter journal.
    sammanfatta lokala nyheter från engelsktalande land val. Ljudfilen ska vara 2-3 minuter lång och ska innehålla flera nyheter.

Vore så tacksam för svar!
  • längtareftermiraklet