• Glittran

Carlanderskatöserna del 19

Carlanderskatöserna del 19 För oss som håller till på Carlanderska!

Här kan vi stötta varandra i motgångar och glädjas åt varandras medgångar.
    och prata om allt möjligt inga frågor är dumma frågor för oss här inne.

Nya kämpare är ALLTID välkomna!

Gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m48635816.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m46453306.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m44331969.html

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m42035091.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m38981292.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m35838235.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-29 22:35
    Carlanderskatösernas listtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m52179200.html

• Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19
  • L M

Ah, vad glad jag blir Mulan!! Underbart!! Massor av kramar till er, take care my friend! Nu ska det ga hela vagen {#lang_emotions_gravid}{#lang_emotions_heart}

Stolt mamma till Carl
  • calcaneus

Mulan: Jättegrattis! Hoppas du får en problemfri graviditet och en lagom förlossning!

Happiness: Jag tyckte att ÄP var spännande, inte smärtsamt. Det var Torbjörn som gjorde det. Jag hade ju för många blåsor så de fick ju hålla på en stund. De fyllde på med "morfin" innan jag fick ont, det kändes liksom att det var på väg att bli ont och de höll koll på när de skulle fråga. Jag hade inte märkt något om de inte frågat för jag var helt uppslukad av vad som hände på UL-skärmen.
  • sydney

Mulan: grattis till lilla livet i magen! Måste vara jätteskönt att få se det!
    Nu är ytterligare en milstolpe avklarad!

Happiness: lycka till på äggplock! Hoppas det går bra och inte gör för ont!

Själv sprayar jag vidare, dag 12 idag. Får se hur länge jag får fortsätta med det. Ska på kontroll på tisdag. Vad händer då? Blir det VUL eller tar de bara blodprov?  
    Hoppas det snart blir sprutor (inte för att jag längtar efter att få sticka mig själv) men börjar bli lite rastlös nu och vill att tiden ska gå fortare så det snart blir ÄP osv... spännande men väldigt nervös. Oroar mig hela tiden, att jag inte ens ska komma till ÄP eller ET. Det kommer bli en lång väntan, bara att inse.

• mulan

Tusen tack alla . Vaknade med ett leende på läpparna idag . Känns så ofattbart. Efter nästan 4,5 års kamp har vi äntligen fått se ett hjärta slå. Trodde inte jag skulle få uppleva denna dagen.
    Så ja detta är verkligen en milstolpe

Sidney: När du sen väl börjat spruta går det rätt så fort . Hoppas du är nedreglerad!!

.?*¨*?.. ♦ Någonstans där inne finns vårt mirakel ♦ ..?*¨*?.
  • Vädur 78
    mulan skrev 2010-05-21 08:56:22 följande:
    Tusen tack alla . Vaknade med ett leende på läpparna idag . Känns så ofattbart. Efter nästan 4,5 års kamp har vi äntligen fått se ett hjärta slå. Trodde inte jag skulle få uppleva denna dagen. Så ja detta är verkligen en milstolpe Sidney: När du sen väl börjat spruta går det rätt så fort . Hoppas du är nedreglerad!!
    kan tänka mig att du sovit gott i natt{#lang_emotions_smile}
    Milo♥ 20100502
  • mulan
    Vädur 78 skrev 2010-05-21 09:13:25 följande:
    kan tänka mig att du sovit gott i natt
    Nja gott o gott vet jag inte. Var fruktansvärt klibbigt i sovrummet, men mer sömn i natt än natten till igår iaf
  • Happiness

Grattis Mulan!!!

Allt gick bra idag. Fick ut 5 ägg och det får man vara glad över. ska tillbaka på söndag. Detta var inte det minsta läskigt!!

• mulan
    Happiness skrev 2010-05-21 14:55:32 följande:
    Grattis Mulan!!! Allt gick bra idag. Fick ut 5 ägg och det får man vara glad över. ska tillbaka på söndag. Detta var inte det minsta läskigt!!
    Grattis grattis
    Se där det var inte så mycket att oroa sig för ju . Vad tyckte du om dom?? Vem hade du på ÄP??

Kramar och tack så mycket!
  • sydney

Happiness: grattis! Skönt att höra att det inte var läskigt. 5 ägg låter väl rätt ok, eller? Lycka till på söndag!

• Vädur 78
    Happiness skrev 2010-05-21 14:55:32 följande:
    Grattis Mulan!!! Allt gick bra idag. Fick ut 5 ägg och det får man vara glad över. ska tillbaka på söndag. Detta var inte det minsta läskigt!!
    grattis till fin äggskörd{#lang_emotions_smile}
    Milo♥ 20100502
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19