• Glittran

Carlanderskatöserna del 19

Carlanderskatöserna del 19 För oss som håller till på Carlanderska!

Här kan vi stötta varandra i motgångar och glädjas åt varandras medgångar.
    och prata om allt möjligt inga frågor är dumma frågor för oss här inne.

Nya kämpare är ALLTID välkomna!

Gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m48635816.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m46453306.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m44331969.html

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m42035091.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m38981292.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m35838235.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-29 22:35
    Carlanderskatösernas listtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m52179200.html

• Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19
  • mulan
    calcaneus skrev 2010-05-19 18:25:04 följande:
    ceropegia: Grattis till hjärtat! Mulan: Jag håller tummarna för dig i morgon!
    Tusen tack!!!!!
    .?*¨*?.. ♦ Någonstans där inne finns vårt mirakel ♦ ..?*¨*?.
  • fröke

Jag har köpt ett tre pack. Jag vet inte var jag fick det ifrån att det kunde räknas som ett halvt försök tror jag läste det nånstans här på FL.
    " Planterade " in ett 6-dagars blastocyst i lördags. Jag har fått spottings idag och det får jag alltid innan mens och den ska komma i helgen så tyvärr så är det nog kört. Suck..... Men tack för peppningen.

• mulan
    fröke skrev 2010-05-19 18:38:27 följande:
    Jag har köpt ett tre pack. Jag vet inte var jag fick det ifrån att det kunde räknas som ett halvt försök tror jag läste det nånstans här på FL. " Planterade " in ett 6-dagars blastocyst i lördags. Jag har fått spottings idag och det får jag alltid innan mens och den ska komma i helgen så tyvärr så är det nog kört. Suck..... Men tack för peppningen.
    Hur det fungerar vid 3-pack vet jag inte men det finns det andra i tråden som vet. Kanske räknas som ett halvt. INte omöjligt

Ge inte upp för att du fick spottings. Det kan ha varit sen ägget fäste . Vid mina tidigare plus har jag haft spottings. Denna gången var det lite ljustbrunt när det fäste.
    Håller tummarna!
  • Finns ingen ledig signatur
    ceropegia skrev 2010-05-19 17:01:24 följande:
    Mirakelbarn: Tack! :) Det gick superbra!!!Liten i magen var idag 8,5 mm och vi såg hjärtat picka så fint.. MEN............................................... ... Han tyckte sig se en skugga....... Så det blev ett nytt VUL inbokat 31/5 för att utesluta enäggstvillingar.... blev lite chockad..... Har inte ens tänkt tanken..eftersom de bara satte tillbaka en blasto..men det är klart att det alltis kan bli enäggs....tror dock inte att det är nått..men kan inte släppa det för ens efter nästa VUL..
    Grattis till det lilla livet, vad roligt för er om det skulle bli två

Mulan, jag håller tummarna.
  • fröke

Mulan: Är det sant! Nu gav du mig verkligen nytt hopp. Jag hoppas hoppas hoppas!!! Det var lite brunt nämligen. Märkte du av några andra symptom? Jag har nämligen inga alls. {#lang_emotions_smile}

• fröke

Oj jag glömde säga grattis till din graviditet. Hur många försök blev det för dig?

• mulan
    fröke skrev 2010-05-19 19:09:47 följande:
    Oj jag glömde säga grattis till din graviditet. Hur många försök blev det för dig?
    fröke skrev 2010-05-19 19:08:20 följande:
    Mulan: Är det sant! Nu gav du mig verkligen nytt hopp. Jag hoppas hoppas hoppas!!! Det var lite brunt nämligen. Märkte du av några andra symptom? Jag har nämligen inga alls.
    Tack så mycket!!!

Nä jag har haft väldigt svaga symptom hela tiden innan TD alla gångerna. Kan lika gärna bero på vagiatorerna

Detta var min 7:e återföring och mitt 3:e plus. Hoppas mini behagar stanna hos mamma denna gången. 3:e gången gilt
  • Vädur 78
    fröke skrev 2010-05-19 18:38:27 följande:
    Jag har köpt ett tre pack. Jag vet inte var jag fick det ifrån att det kunde räknas som ett halvt försök tror jag läste det nånstans här på FL. " Planterade " in ett 6-dagars blastocyst i lördags. Jag har fått spottings idag och det får jag alltid innan mens och den ska komma i helgen så tyvärr så är det nog kört. Suck..... Men tack för peppningen.
    FET räknas som ett halvt försök på 3 pack
    Milo♥ 20100502
  • fröke

Det måste kännas underbart! Det är klart att den lille stannar där inne, tredje gången gillt som sagt. {#lang_emotions_smile}

Vädur: Tack för infon.

• calcaneus

Jag tror också att Mulans lilla stanna, den var ju så livsvillig att den kläcktes i byttan redan före insättningen! Det måste tyda på envishet/brådska!

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19