• Glittran

Carlanderskatöserna del 19

Carlanderskatöserna del 19 För oss som håller till på Carlanderska!

Här kan vi stötta varandra i motgångar och glädjas åt varandras medgångar.
    och prata om allt möjligt inga frågor är dumma frågor för oss här inne.

Nya kämpare är ALLTID välkomna!

Gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m48635816.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m46453306.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m44331969.html

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m42035091.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m38981292.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m35838235.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-29 22:35
    Carlanderskatösernas listtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m52179200.html

• Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19
  • mulan
    calcaneus skrev 2010-05-16 19:12:59 följande:
    Jag fick intrycket att de inte hade tänkt ringa idag när de ringde igår och sa 8, men jag tror att de inte ville missa att få "framöra budet". Och det kan man ju förstå, hon lät förvånad själv. 
    Ja de resultatet borde de bli förvånade över .
    .?*¨*?.. ♦ Någonstans där inne finns vårt mirakel ♦ ..?*¨*?.
  • Mirakelbarn

Jag måste få lite tummar här också för i morrn är det dags för första VUL, är så orolig att få dåliga besked

Äntligen gravid!!
  • mulan
    Mirakelbarn skrev 2010-05-16 19:55:18 följande:
    Jag måste få lite tummar här också för i morrn är det dags för första VUL, är så orolig att få dåliga besked
    Mina har du redan nu . Väntar med spänning på svaret i morgon vid runt 10.30 kanske?
    Kram kram vännen
  • Happiness

Behöver lite hjälp!!! Är rädd för att jag gjort något dumt. Sprutade Organultranen först och sen Gonal-F:n men jag satte stickstället bara en cm ifrån varandra. Läste att man inte skulle ha samma stickställe. Vad kan hända och var det för tätt? Svider lite..

Rädd...

• mulan
    Happiness skrev 2010-05-16 19:58:36 följande:
    Behöver lite hjälp!!! Är rädd för att jag gjort något dumt. Sprutade Organultranen först och sen Gonal-F:n men jag satte stickstället bara en cm ifrån varandra. Läste att man inte skulle ha samma stickställe. Vad kan hända och var det för tätt? Svider lite..Rädd...
    Kan jag inte tänka mig är någon fara. Vet inte vad som skulle kunna gå fel? Det är nog bra det att magen behöver "vila lite" just där du precis stuckit
  • Happiness
    mulan skrev 2010-05-16 20:02:12 följande:
    Kan jag inte tänka mig är någon fara. Vet inte vad som skulle kunna gå fel? Det är nog bra det att magen behöver "vila lite" just där du precis stuckit
    Usch jag vet inte varför dom säger så men det måste ju finnas någon orsak...{#lang_emotions_innocent}
    Min man var inne på att det ena preparaten kanske tar ut det andra liksom....suck det låter ju inte bra. Men det kan ju vara som du skriver också att det bara är för att området ska vila. Men egentligen vad betyder "samma stickställe" är det exakt i samma hål eller?

Får väl ringa och fråga imorgon.
  • Resande
    Happiness skrev 2010-05-16 19:58:36 följande:
    Behöver lite hjälp!!! Är rädd för att jag gjort något dumt. Sprutade Organultranen först och sen Gonal-F:n men jag satte stickstället bara en cm ifrån varandra. Läste att man inte skulle ha samma stickställe. Vad kan hända och var det för tätt? Svider lite.. Rädd...
    Tror inte heller det är någon fara. Det kan svida av Orgalutranen så jag tror inte det har med stickstället att göra. Medicinen sprids ju ut var du än sätter det. Kram!
    Mirakelbarn- klart tummarna är hårt knipna!
  • Happiness
    Resande skrev 2010-05-16 20:07:43 följande:
    Tror inte heller det är någon fara. Det kan svida av Orgalutranen så jag tror inte det har med stickstället att göra. Medicinen sprids ju ut var du än sätter det. Kram! Mirakelbarn- klart tummarna är hårt knipna!
    Vad bra...börjar känna mig lite lugnare Har blivit röd på huden där det kliar...jaja det går väl över. Läste någonstans att man kan få en allergisk reaktion.
  • Resande
    Happiness- precis så reagerade jag också, dvs med röd lite svullen hud som kliade. Jag tog nog inte mina sprutor speciellt långt ifrån varandra jag heller men det gick ju bra ändå. Ring och fråga för att lugna dig själv men jag tror absolut inte du ska behöva oroa dig. Kram!
  • Mirakelbarn
    Happiness skrev 2010-05-16 20:15:57 följande:
    Vad bra...börjar känna mig lite lugnare Har blivit röd på huden där det kliar...jaja det går väl över. Läste någonstans att man kan få en allergisk reaktion.
    Jag tror inte heller att det är ngn fara, jag gjorde likadant en gång och det som blev fel var att det läckte ut medicin i det första hålet när jag tog spruta 2. Det är säkert för att man inte ska få ont av flera stick på samma ställe och för att man inte ska läcka som jag gjprde!
    Kram
    Äntligen gravid!!
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19