• Glittran

Carlanderskatöserna del 19

Carlanderskatöserna del 19 För oss som håller till på Carlanderska!

Här kan vi stötta varandra i motgångar och glädjas åt varandras medgångar.
    och prata om allt möjligt inga frågor är dumma frågor för oss här inne.

Nya kämpare är ALLTID välkomna!

Gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m48635816.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m46453306.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m44331969.html

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m42035091.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m38981292.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m35838235.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-29 22:35
    Carlanderskatösernas listtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m52179200.html

• Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19
  • calcaneus

Vad skönt att få se hjärtat! Grattis!

Lillkorven var fint! Vi kallade kisen för it, för att vi var så nervösa inför föräldraskapet. Det var ju riskfritt, det kan man ju inte säga till en människa.
  • Mirakelbarn
    ceropegia skrev 2010-05-17 14:47:51 följande:
    Mirakelbarn: GRATTIS! Måste kännas skönt! Håll tummarna för mig på onsdag också..där är det tillbaka till CA för VUL för min del...*nervös*
    Håller mina tummar stenhårt i dag!!!
    Äntligen gravid!!
  • ceropegia

Mirakelbarn: Tack! :) Det gick superbra!!!

Liten i magen var idag 8,5 mm och vi såg hjärtat picka så fint.. MEN.................................................. Han tyckte sig se en skugga....... Så det blev ett nytt VUL inbokat 31/5 för att utesluta enäggstvillingar.... blev lite chockad..... Har inte ens tänkt tanken..eftersom de bara satte tillbaka en blasto..men det är klart att det alltis kan bli enäggs....tror dock inte att det är nått..men kan inte släppa det för ens efter nästa VUL..

• mulan
    ceropegia skrev 2010-05-19 17:01:24 följande:
    Mirakelbarn: Tack! :) Det gick superbra!!!Liten i magen var idag 8,5 mm och vi såg hjärtat picka så fint.. MEN............................................... ... Han tyckte sig se en skugga....... Så det blev ett nytt VUL inbokat 31/5 för att utesluta enäggstvillingar.... blev lite chockad..... Har inte ens tänkt tanken..eftersom de bara satte tillbaka en blasto..men det är klart att det alltis kan bli enäggs....tror dock inte att det är nått..men kan inte släppa det för ens efter nästa VUL..
    Men oj och GRATTIS . Tänk om det blir 2 . KUL!!

Jag har faktiskt tänkt tanken att det kan blir 2 men jag funderade på i vilket stadie i celldelningen som det delar sig till enäggstvillingar?? Sa dom det till dig??
    När vi var på FET hatchade ju precis vår mini och var nästan helt ute ur skalet när jag fick tillbaka den. Delar den sig efter de stadiet eller är det innan kläckningen??

Någon som vet?

I morgon om exakt 24 timmar ligger jag i gynstolen och får förhoppningsvis se ett hjärta ticka
    .?*¨*?.. ♦ Någonstans där inne finns vårt mirakel ♦ ..?*¨*?.
  • Vädur 78
    Mirakelbarn: Tack! :) Det gick superbra!!! Liten i magen var idag 8,5 mm och vi såg hjärtat picka så fint.. MEN............................................... ... Han tyckte sig se en skugga....... Så det blev ett nytt VUL inbokat 31/5 för att utesluta enäggstvillingar.... blev lite chockad..... Har inte ens tänkt tanken..eftersom de bara satte tillbaka en blasto..men det är klart att det alltis kan bli enäggs....tror dock inte att det är nått..men kan inte släppa det för ens efter nästa VUL..
    GRATTIS till lyckat vul Då får vi vänta och se om det är twins då
    Milo♥ 20100502
  • Mirakelbarn
    Mirakelbarn: Tack! :) Det gick superbra!!! Liten i magen var idag 8,5 mm och vi såg hjärtat picka så fint.. MEN............................................... ... Han tyckte sig se en skugga....... Så det blev ett nytt VUL inbokat 31/5 för att utesluta enäggstvillingar.... blev lite chockad..... Har inte ens tänkt tanken..eftersom de bara satte tillbaka en blasto..men det är klart att det alltis kan bli enäggs....tror dock inte att det är nått..men kan inte släppa det för ens efter nästa VUL..
    Grattis!!!
    Tänk om det är 2, dubbel lycka!!!
    Kram
    Äntligen gravid!!
  • fröke

Hej jag tänkte bara fråga om det är någon som vet om ett FET räknas som ett helt försök? Är på Ruvardag 4 el 5 vet inte riktigt hur man räknar. Det verkar inte som det blev nåt den här gången heller. Anledningen till att jag undrar är för att vi bara har ett försök kvar....

• mulan
    fröke skrev 2010-05-19 17:55:53 följande:
    Hej jag tänkte bara fråga om det är någon som vet om ett FET räknas som ett helt försök? Är på Ruvardag 4 el 5 vet inte riktigt hur man räknar. Det verkar inte som det blev nåt den här gången heller. Anledningen till att jag undrar är för att vi bara har ett försök kvar....
    det är väl så att så fort man blir ruvare räknas det som ett försök.

Gör du landstingsförsök på CA eller har du köpt ett 3-pack eller vad menar du??

Ge inte upp ännu. RD 4/5 är för tidigt att testa osv. Det är precis att ägget hunnit fästa
    .?*¨*?.. ♦ Någonstans där inne finns vårt mirakel ♦ ..?*¨*?.
  • calcaneus

ceropegia: Grattis till hjärtat!

Mulan: Jag håller tummarna för dig i morgon!
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19