• Glittran

Carlanderskatöserna del 19

Carlanderskatöserna del 19 För oss som håller till på Carlanderska!

Här kan vi stötta varandra i motgångar och glädjas åt varandras medgångar.
    och prata om allt möjligt inga frågor är dumma frågor för oss här inne.

Nya kämpare är ALLTID välkomna!

Gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m48635816.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m46453306.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m44331969.html

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m42035091.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m38981292.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m35838235.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-29 22:35
    Carlanderskatösernas listtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m52179200.html

• Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19
  • ceropegia

Mirakelbarn: GRATTIS! Måste kännas skönt! Håll tummarna för mig på onsdag också..där är det tillbaka till CA för VUL för min del...*nervös*

• Vädur 78
    ceropegia skrev 2010-05-17 14:47:51 följande:
    Mirakelbarn: GRATTIS! Måste kännas skönt! Håll tummarna för mig på onsdag också..där är det tillbaka till CA för VUL för min del...*nervös*
    Då ska tummarna hållas
    Milo♥ 20100502
  • ceropegia

Vädur: TACK! :) Är han fortfarande lika snäll och sover mkt? Molly är i en riktig trotsålder nu, det tär på krafterna att vara trött-gravid..och ha nån som slänger sig på marken och gapar hela tiden...tur att hon e så söt ;)

• Mirakelbarn
    ceropegia skrev 2010-05-17 14:54:31 följande:
    Vädur: TACK! :) Är han fortfarande lika snäll och sover mkt? Molly är i en riktig trotsålder nu, det tär på krafterna att vara trött-gravid..och ha nån som slänger sig på marken och gapar hela tiden...tur att hon e så söt ;)
    Klart du har mina tummar! Jag känner absolut igen detta med trött/gravid o ha en som är i trotsåldern.   
    Äntligen gravid!!
  • ceropegia

Mirakelbarn: Tack! Jo..det känns..kan man väl säga.. Men de är för goa (stundtals) ändå :) Nu sover skruttan middag..så jag passar på att pusta ut :)

• Vädur 78
    ceropegia skrev 2010-05-17 14:54:31 följande:
    Ja han är så snäll Börjar vara vaken lite mer nu tycker jag!
    Ja de är tur de är söta
    Milo♥ 20100502
  • Längtans Stina
    sydney skrev 2010-05-16 11:40:24 följande:
    calcaneus: grattis till bra skörd! Och hoppas du hinner med ett FET innan sommarstängningen.Längtans Stina:jag har nu sprayat en vecka, känner inte av någotting, lite hjärtklappning kanske. vet inte om det är bra eller dåligt att inte känna nåt. När ska du börja med sprutor? jag ska på kontroll 25 maj och efter det blir det förhoppningsvis sprutor.
    Jag ska ta min första spruta på fredag, 21:e. Sedan kontroll av tillväxt av blåsor den 29-30:e.

Mulan: GRATTIS till lillkorven i magen!!!!
  • mulan
    Längtans Stina skrev 2010-05-17 20:43:18 följande:
    Jag ska ta min första spruta på fredag, 21:e. Sedan kontroll av tillväxt av blåsor den 29-30:e.Mulan: GRATTIS till lillkorven i magen!!!!
    Grattis till blivande sprutstarten

Lillkorven kanske man ska ha som arbetsnamn . Får väl se vad h*n liknar på torsdag (om det nu finns en mini där inne)
    .?*¨*?.. ♦ Någonstans där inne finns vårt mirakel ♦ ..?*¨*?.
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19