• Glittran

Carlanderskatöserna del 19

Carlanderskatöserna del 19 För oss som håller till på Carlanderska!

Här kan vi stötta varandra i motgångar och glädjas åt varandras medgångar.
    och prata om allt möjligt inga frågor är dumma frågor för oss här inne.

Nya kämpare är ALLTID välkomna!

Gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m48635816.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m46453306.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m44331969.html

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m42035091.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m38981292.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m35838235.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-29 22:35
    Carlanderskatösernas listtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m52179200.html

• Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19
  • Vädur 78
    ceropegia skrev 2010-05-01 10:31:41 följande:
    MULAN! GRATTIS!! Kram på dig! :) :)Och...här är en till som plussat!!! :) *dansar runt av glädje*
    GRATTIS vad roligt!!!!
    CARLANDERSKA ÄR BÄST!!!♥♥♥
  • mulan
    MULAN! GRATTIS!! Kram på dig! :) :)Och...här är en till som plussat!!! :) *dansar runt av glädje*
    GRATTIS GRATTIS GRATTIS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag tänkte att jag skulle föda först av alla på det nya året här hemma så det blir till att använda färdknäppar på nyårsafton
    .≈* Det blev ett plus *≈.
  • ceropegia

mulan: Tyvärr är det nog många som testat just det, men hur mkt nytta det gör vet katten... Jag vet bara att just sex var det sista jag ville praktisera när jag var höggravid och bara hade några dagar kvar... ;)

• Fylgja
    MULAN! GRATTIS!! Kram på dig! :) :) Och...här är en till som plussat!!! :) *dansar runt av glädje*
    Grattis!!!

Tänk om alla plus här i tråden kunde smitta av sig lite. Tyvärr tror jag inte det.. Tjuvtestade idag, RD 10 och fick ett ilsket minus. Så det är väl kört den här gången med antar jag.{#lang_emotions_cry}   Nåja, antar att jag får köra på med medicinering fram till officiella testdagen iallafall.
  • mulan
    ceropegia skrev 2010-05-01 20:21:55 följande:
    mulan: Tyvärr är det nog många som testat just det, men hur mkt nytta det gör vet katten... Jag vet bara att just sex var det sista jag ville praktisera när jag var höggravid och bara hade några dagar kvar... ;)
    Hahaha!!! Kan tänka mig det . Champange ska tydligen vara bra och det dricker man ju på nyårsafton

Nä nu ska jag inte segla iväg i drömmarna. Ska börja med VUL. Nervös!
  • mulan
    Fylgja skrev 2010-05-01 20:28:24 följande:
    Grattis!!!Tänk om alla plus här i tråden kunde smitta av sig lite. Tyvärr tror jag inte det.. Tjuvtestade idag, RD 10 och fick ett ilsket minus. Så det är väl kört den här gången med antar jag.   Nåja, antar att jag får köra på med medicinering fram till officiella testdagen iallafall.
    Nej nej nej . Men du gör rätt i att fortsätta fram till TD. Håller tummarna! Kramar!!!!
  • Eskobar77

Grattis till er som plussat!!

(¯`°?.¸ ღ♥ stolt mamma till Ines♥ღ ¸.?°´¯)
  • Strawberry3

Grattis alla plussare   härligt med en plussvåg i tråden. Håller tummarna för fler pluss innan sommarstängningen!

• mulan

Tackar

.?*¨*?.. ♦ Någonstans där inne finns vårt mirakel ♦ ..?*¨*?.
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19