• Glittran

Carlanderskatöserna del 19

Carlanderskatöserna del 19 För oss som håller till på Carlanderska!

Här kan vi stötta varandra i motgångar och glädjas åt varandras medgångar.
    och prata om allt möjligt inga frågor är dumma frågor för oss här inne.

Nya kämpare är ALLTID välkomna!

Gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m48635816.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m46453306.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m44331969.html

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m42035091.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m38981292.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m35838235.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-29 22:35
    Carlanderskatösernas listtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m52179200.html

• Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19
  • mulan
    calcaneus skrev 2010-05-06 22:26:00 följande:
    Skönt ändå att höra att det är fler som fått det! Tack för upplysningen! Jag mår inte så dåligt, är mest sur för att jag inte påminde distansgyn om hur mina äggstockar såg ut första gången jag var hos honom och han sa att jag antagligen var lättstimulerad. Då hade han kanske inte givit mig standarddos och så hade det kanske inte blivit riktigt så många ägg. Jaja, som sagt. Det löser sig...
    Ja det är ett tips att uppdatera honom innan för jag tror inte att han läser i journalen innan man kommer.
    .?*¨*?.. ♦ Någonstans där inne finns vårt mirakel ♦ ..?*¨*?.
  • sydney

På måndag börjar jag spraya, känns bra att komma igång. Pratade med distanskliniken nyss och jag ska spraya 3 ggr om dagen, 2 puffar åt gången. 4 sprayningar om dagen gällde tydligen IVF kliniken i Malmö som de också har avtal med. Man vill ju inte göra fel när man väl kommer igång.

• mulan
    sydney skrev 2010-05-07 11:28:57 följande:
    På måndag börjar jag spraya, känns bra att komma igång. Pratade med distanskliniken nyss och jag ska spraya 3 ggr om dagen, 2 puffar åt gången. 4 sprayningar om dagen gällde tydligen IVF kliniken i Malmö som de också har avtal med. Man vill ju inte göra fel när man väl kommer igång.
    Grattis till blivande spraystarten
  • Isaan

Vädur 78: Kikar in ibland här och såg att du fått en fin kille Grattis !! Skönt att allt gått bra även om han ville ut så fort. Kramar (FET 4/5 för mig)

• Finns ingen ledig signatur

Grattis till er kille Vädur

• calcaneus
    mulan skrev 2010-05-07 07:35:15 följande:
    Ja det är ett tips att uppdatera honom innan för jag tror inte att han läser i journalen innan man kommer.
    Jag lyder själv under journallagen på jobbet och vet att det inte alltid blir av att läsa innan och inte alltid blir skrivet vad det borde så jag klandrar inte honom. Men jag borde tagit mitt eget ansvar. Hmf.
  • mulan
    calcaneus skrev 2010-05-07 20:47:27 följande:
    Jag lyder själv under journallagen på jobbet och vet att det inte alltid blir av att läsa innan och inte alltid blir skrivet vad det borde så jag klandrar inte honom. Men jag borde tagit mitt eget ansvar. Hmf.
    Nä jag gissar att tiden inte räcker till mellan alla patienter.

Sen vi började med IVF:en har jag haft små almanackor som jag bara använt till detta. Där har jag skrivit upp allt om hur jag sprayat och sprutat. Antalet äggblåsor, hur tjock slemhinnan varit. Antalet plockade ägg, befruktade osv. Hur det gått vid ruvningarna. När jag haft blödningar. Vilka dagar jag testat plus eller minus osv. Väldigt bra att ha och gå tillbaka till. Jag har haft stor användning av dom
  • calcaneus

Låter bra med almanackor. Kanske dags att införa. Jag var ju så inställd på att det bara skulle gå rakt av liksom.

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19