• Glittran

Carlanderskatöserna del 19

Carlanderskatöserna del 19 För oss som håller till på Carlanderska!

Här kan vi stötta varandra i motgångar och glädjas åt varandras medgångar.
    och prata om allt möjligt inga frågor är dumma frågor för oss här inne.

Nya kämpare är ALLTID välkomna!

Gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m48635816.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m46453306.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m44331969.html

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m42035091.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m38981292.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m35838235.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-29 22:35
    Carlanderskatösernas listtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m52179200.html

• Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19
  • Happiness
    Vädur 78 skrev 2010-04-30 11:23:07 följande:
    Förra året stängde de den 3 Juli så jag tippar på att de stänger 2 Juli(fredag) i år
    Ok va bra. Tror du att jag skulle kunna hinna med den korta metoden då om jag har BIM den 7-8 typ? Man sprayar väl inte med den. utan börjar med sprutor eller?
  • Vädur 78
    Happiness skrev 2010-04-30 11:37:34 följande:
    Ok va bra. Tror du att jag skulle kunna hinna med den korta metoden då om jag har BIM den 7-8 typ? Man sprayar väl inte med den. utan börjar med sprutor eller?
    Ja med korta metoden börjar du ju på menscykeldag 2 eller 3 så det hinner du ju lugnt Man tar sprutor i ca 8-10 dagar sen dags för ÄP
    CARLANDERSKA ÄR BÄST!!!♥♥♥
  • Happiness
    Vädur 78 skrev 2010-04-30 11:42:45 följande:
    Ja med korta metoden börjar du ju på menscykeldag 2 eller 3 så det hinner du ju lugnt Man tar sprutor i ca 8-10 dagar sen dags för ÄP
    Ok...ja då verkar det lugnt. Vad bra!!! GLAD!
  • sydney

hapiness: min man har för få spermier. Så jag förmodar att det blir ICSI för vår del. De har inte hittat något på mig, så jag hoppas att det är ok. Vi har ju en dotter som blir 4 nästa vecka, och henne hade vi inga problem att tillverka.
    Det var kanske en lyckoträff. Vi har sparade pengar så vi behöver inte heller låna. Men man kunde ju använda dem pengarna till nåt annat, men får vi ett barn på detta sätt så är det värt alla pengar.

• Happiness
    sydney skrev 2010-04-30 12:08:16 följande:
    hapiness: min man har för få spermier. Så jag förmodar att det blir ICSI för vår del. De har inte hittat något på mig, så jag hoppas att det är ok. Vi har ju en dotter som blir 4 nästa vecka, och henne hade vi inga problem att tillverka.Det var kanske en lyckoträff. Vi har sparade pengar så vi behöver inte heller låna. Men man kunde ju använda dem pengarna till nåt annat, men får vi ett barn på detta sätt så är det värt alla pengar.
    ABSOLUT!!!! Värt varenda krona. Vilken lyckoträff ni hade. Skönt att det inte är något med dig utan att allt funkar där. Ja och det här med förfå spermier måste ju vara ett förhållandevis litet problem då det finns ICSI. Tror det kommer gå jätte bra för dig. Ett stort LYCKA TILL med lyckospark i rumpan.
  • sushikatten

Hej Tjejer!

Har bokat tid och hoppas givetvis på ett försök innan sommaren. Funkar inte det så får det blir efter. Kör nog också långa metoden.

Ha en trevlig valborgsmässafton Alla! Idag blir det vin och champagne. För nästa månad sätter man ju igån!

• mulan
    sushikatten skrev 2010-04-30 15:33:38 följande:
    Hej Tjejer! Har bokat tid och hoppas givetvis på ett försök innan sommaren. Funkar inte det så får det blir efter. Kör nog också långa metoden. Ha en trevlig valborgsmässafton Alla! Idag blir det vin och champagne. För nästa månad sätter man ju igån!
    Ta ett glas åt mig oxå

Hoppas du får göra ett försök nu.

Ha en trevlig kväll! Kramar!
    .≈* Det blev ett plus *≈.
  • Vädur 78
    sushikatten skrev 2010-04-30 15:33:38 följande:
    Hej Tjejer! Har bokat tid och hoppas givetvis på ett försök innan sommaren. Funkar inte det så får det blir efter. Kör nog också långa metoden. Ha en trevlig valborgsmässafton Alla! Idag blir det vin och champagne. För nästa månad sätter man ju igån!
    Härligt! Hoppas du hinner en behandling nu innan sommaren! KRAM
    CARLANDERSKA ÄR BÄST!!!♥♥♥
  • ceropegia

Äsh, blev nått fel när jag skulle lägga till mig i listtråden.. Har iaf BF 5/1..dagen efter dig Mulan! (men eftersom jag antagligen fuskar med snitt så blir det nog 2010)

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19