Carlanderskatöserna del 19
Jo men du har inge inte en särskilt tjock slemhinna, säkert därför mensen är lite konstig. Min mens höll inte alls på länge om jag minns rätt.
Jo men du har inge inte en särskilt tjock slemhinna, säkert därför mensen är lite konstig. Min mens höll inte alls på länge om jag minns rätt.
Kryddan, när ska du iväg på ditt VUL? Hur känns det? Pirrigt, nervöst? Hur mår du rent allmänt i din grav?
Igår gick jag in i vecka 11+0, den 12e veckan. Känns otroligt skönt, även om jag inte tror jag kommer att kunna slappna av i denna graviditete förrän efter vecka 19+0 vilket är dagen då Cornelius föddes.
Å vad underbart att komma in här efter Malmöresan och läsa alla härliga inlägg! Jädrar vad det sjuder av aktivitet i tråden! Underbart!
Kryddan, grattis till ditt fina VUL! Mysigt att se en liten skrutt med pickande hjärta! Och även om du inte är i vecka 12 ÄN, är det stort att se ett pickande hjärta på ett normalstort foster.. då sjunker ju risken för att något ska gå fel, markant.
Fru Naftra, förstår att mensen är jobbig, men den är ju här i alla fall! Tjohooo! Snart är du ruvare igen!
Och grattis alla andra till supefina resultat på VUL efter sprutande! 2011 är ett BRA år! Det är jag säker på!
Lilla fröet, jag hoppas att det inte är någon fara! Växtvärk och molvärk hör ju till graviditeten. Kan du inte ringa BM eller läkare och åka in och kika till bebben?