• cotton

Carlanderskatöserna del 19

Massor med lycka till på alla ruvar- och spruttjejer nu! Jag tror på många fler plus i tråden innan den blir nöjd.  Och ni andra preggo, hur mår ni? Analyserar ni symtom och tycker att tiden går sjukt långsamt?

Sydney, jag hade lite spottings när jag blev gravdi med Cornelius... enligt CA är det ganska vanligt. Försök att inte ta ut någon förlust i förskott. (även om jag förstår dig !!! Hjärtt stannar till och sjunker ner i skorna och hoppet smulas sönder... men försök att hålla fast vid hoppet lite lite till )

• cotton

Love is everything, du får stanna här precis så länge som du vill. Vi är många här i olika skeenden... de som väntar på att starta, sprutare, ruvare, och gravida.

• cotton

Amorosa, Gud, vad har jag missat... har du plussat!? GRATTIS! Det är ju helt fantastiskt ju!

När har du BF?

Har inte sett någon gravidtråd för CA tjejer. Dock finns en tråd för oss som blivit gravida genom IVF och som ska ha barn i sommar eller höst.

• cotton

Ok, tråd skapad och den får växa okontrollerat nu Det är ju en hel drös som plussat de senaste månaderna CAs statistisk måste ha skjutit i höjden!

• cotton

Sydney, ge inte upp än. Men jag kramar om dig ändå!

Vädur, LYCKA TILL på ditt VUL idag!

• cotton

Å Vädur, bra skörd det verkar bli! Spännande med ÄP snart!

Sydney, på lördag är det TD för dig, och jag håller tummar och tår så att de vitnar! KLART att du ska ha ett plus denna gång!

• cotton

Sydney, att test på en lördag är nog en bra idé. Finns tid att fira eller sörja om det skulle vilja sig så. Men jag tror med på en firarhelg.

Jag är i 17e veckan nu. Jag var på UL (VUL gör man inte längre) i förra veckan och allt var sååå bra med skrutten. Den var proportionelig, hjärtat hade två förmak och två kammare, navelsträngen hade bra antal ådror, hjärnan såg fin ut, magsäck och njurar och urinblåsa som det skulle och ja, allt var sååå bra. Och så har jag börjat känna lite fladder. Så jag börjar slappna av lite. Lyssnade på hjärtljuden igår när jag var hos läkaren för lite provtagning. Vilken bonus. Hjärtat slog i 139 slag i minuten.

• cotton

He he he, ja, alla dessa skrönor. Blir spännande att se vem det är som har ett piggt hjärta i magen på mig. Vi ska på UL den 1 mars igen och då hoppas och tror jag att vi kan få veta.

Lito, vad skönt med start! Nu kör vi så det ryker!

• cotton
    Vädur 78 skrev 2011-02-11 11:52:54 följande:
    varit på vul idag igen. 8 äggblåsor på ena sidan och på den andra verkar det ha stannat av helt, dock 2 små. Ska höja till 150ie nu och nytt vul på måndag. Fy vad segt det var att köra med låg dos...... ÄP tidigast nästa onsd men lutar kanske mer åt torsdag, beror väl på hur det svarar på höjningen.
    Vad har du för sprutor? Puregon, Menopur? Spännande ändå, tänk, ÄP nästa vecka...
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19