Vädur 78 skrev 2011-03-16 13:56:04 följande:
Skönt att det gått över till gravid 2-3 v det är ju ett tecken på att hcg stiger
Försök ta det lugnt! Hoppas du kan få lite andra arbetsuppgifter som passar bättre
Jag förstår om du inte ringt kk.... skulle jag nog inte heller gjort.
Samtalet gick väl inget vidare igår
Så vi är väl fortfarande inte överens. Det tråkiga är att han inte är ärlig mot oss så känns som tappat en hel del förtroende för honom nu.
Det dumma är ju att vi sitter fast med ett 3 pack där och går vi vidare till annan klinik nu så förlorar vi ju 19000 kr bara så där....
Det är ju så tråkigt för vi har ju varit supernöjda innan, man känner sig så trygg när man gör ÄP där något som jag är lite rädd för annars.
Kram kram
Men vad konstigt! På vilket sätt är han inte ärlig? Och varför kan de inte gå er till mötes i denna fråga??? Kan ni inte reklamera på grund av missnöje då?
Lilo, skönt att CB digital ökar som det ska. Blödningar är som sagt vanligt och jag förstår att du inte vill åka in nu och kanske bli dåligt bemött. Jag har dock aldrig blivit dåligt bemött under mina besök på gynakuten på Sahlgrenska samt i Varberg (var där en gång i vecka 11 med Cornelius). Två veckor kan faktiskt gå snabbare än man tror... och jag tror dessutom det kommer att gå kanonbra för er!