• cotton

Carlanderskatöserna del 19

Love, jag testade ytterst svagt positivt på RD 5 med en blastis (frusen) som tidigast. Men det strecket var nästan osynligt och gick inte ens att få med på bild. Först RD 8 tyckte jag att mitt positiva resultat kändes tryggt.

Vid färskförsök plussade jag på RD 7 och då var strecket svagt men absolut tydligt nog för att klassas som ett positivt besked.

Men du ska INTE jämföra dig med andra utan din kropp är din kropp och du kan plussa mycket senare utan att det är något fel. Man hör om dem som får minus dagen för TD men plus på TD.

Vädur, jag förstår att du blir frustrerad och att du inte känner dig hoppfull. Men jag försöker ändå tänka att de på CA kanske har en tanke med detta sätt ändå. De vill ju ge dig en möjlighet till mycket bättre befruktningsprocent på högkvalitativa ägg. Får du ut åtminstone 8 ägg är det ju hur bra som helst. Men jag förstår din oro, man går ju på empirisk erfarenhet.  Jag kan bara gå till mig själv och jag hade ju 10 äggblåsor varav 9 innehöll mogna ägg och av dem fick jag ju till slut 3 fina blastisar. När är det beräknat att du ska göra ET?

• cotton

Sötisa, jag är så ledsen för er skull! Många varma kramar till dig!

• cotton

Vädur, jag håller både tummar och tår för dig imorgon. Jag hoppas att det blir många ägg och att det blir fina ägg så att du får ET först på lördag!

• cotton
    Vädur 78 skrev 2011-04-11 12:18:31 följande:
    Tack! Brukar ju inte ha så många befruktade så blir nog tidigare. Men med blasto borde det bli på söndag i så fall va?
    Jag hoppas att det går vägen denna gång.  Nu gör ni ju som CA vill och då får du svart på vitt egentligen hur det går. Jag vill ju tro att de har rätt och att det går vägen denna gång!

Jo, ET blir nog söndag... räknade från idag jag med min förvirrade hjärna...
  • cotton
    Shibby 78 skrev 2011-04-11 14:49:26 följande:
    Jag hade Margareta på info-mötet samt ET. Hon är lugn och trevlig och jag har bara fått ett gott intryck av henne. Hoppas det går bra under ÄP! Ska hålla alla tummar och tår!
    Jag hade Margareta under ÄP och sedan ET med Cornelius och det gick ju jättebra. Hon är lugn och saklig och väldigt go.
  • cotton

Lycka till idag Vädur! Hoppas på en enormt bra äggskörd med många och framförallt FINA ägg!

• cotton
    Vädur 78 skrev 2011-04-14 20:35:30 följande:
    Tack
    Lycka till idag Vädur! Håller alla tummar och tår!
  • cotton
    Vädur 78 skrev 2011-04-15 10:34:05 följande:
    Blir inget ET
    Vet du, efter att du ändå ifrågasatt deras beslut från start - anser jag INTE att det här försöket ska räknas (ens som ett halvt). Det är fruktansvärt jobbigt, en lek med människors känslor, drömmar och tankar... nu blir jag riktigt redigt sur alltså!
  • cotton
    Vädur 78 skrev 2011-04-15 13:58:57 följande:
    margareta ska ringa vid halv fyra idag. Alla 4 hade stannat av
    Är fruktansvärt knäckt nu...... 
    Hoppas att du fick ett bra samtal. Jag förstår att du är oerhört knäckt och kan inte ens sätta mig in i den fruktansvärda känsla och sorg att inte ens kunna gå till ET, trots att man varnat läkarna för just detta en miljon gånger...
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19