Carlanderskatöserna del 19
kryddan.: ush det e så hemskt med dom små djuren..vi tog bort våran för 2 års sen o det knyter sig nästan i magen nr jag tänker på han..dom e en väldigt kära! Hoppas det går bra!!
Jag får iaf vänta tills nästa år innan det blir nåt försök för här dök den inte upp i tid!!
Kissen är lite mera med på noterna idag, droppet var välbehövligt och tack och lov lyckades vi massera tillbaks det från tassen - han såg ut som klumpfot stackarn.. Återstår att se om antibiotikan hjälper eller om det är så illa som de varnade oss för, att det är en tumör som ligger och stör. I så fall är det inte mycket att göra, han är för svag för några större ingrepp. Men ja, det är väldigt vad man blir fäst vid sina fyrfotingar. Han är 17 år och vi har hängt ihop i 14 av dem.
Vet ni, jag tjuvtestade igår - helt galet tidigt och mest för att allt kändes så pest. Och det var ett yttepyttesvagt plus. Så svagt att jag nog lika gärna kan ha sett i syne, så jag vågar inte tro på det. Testar imorgon igen så får vi se.
Kryddan, mitt första test var också sjukt svagt, det fastnade inte ens på bild... men allt eftersom dagarna gick blev det starkare och starkare... Så jag vågar mig på ett tyst liiitet grattis..