Carlanderskatöserna del 19
Shibby77, grattis till att stå i startblocken till första (och förhoppningsvis sista då såklart ) behandlingen! Det går fort när det väl sätter igång och tänk, före jul är du RUVARE!!!
Vädur, vad skönt att du fick en så snabb tid hos Göran! Det är fantastiskt med CA tycker jag faktiskt. De är måna om att man ska få den hjälp och det stöd man behöver.
Sydney, grattis till mensen!!! Och välkommen hem! Visst är Rom en fantastisk stad?! Jag hade nog kunnat flytta dit om jobb och bostad ordnade sig.
Kryddan71, vad spännande med VUL på torsdag! Jag hoppas att allt ser ut som det ska.
Skrippo, vad tråkigt att det är mycket mörkt på din horisont nu. Jag håller tummarna för att det ska ljusna för dig snart.
Sötisa, jag har inga svar på dina frågor, men jag är mycket nöjd med CA, känner att de lyssnar och inte alls är rädda för att försöka nya saker. Jag hoppas att du inte måste prova dem, utan att ditt nästa försök på IVF kliniken lyckas, men i annat fall kan jag lova dig att du är i varma och trygga händer på CA.
Och jaaa, mitt plus är fortfarande ett plus. Tog ett test idag och då var plusstecket lika tydligt som kontrollstrecket. Tog ett CB digital i söndags och det sade också att jag var gravid. Ska ringa MVC idag då jag kommer att få gå extra på spec MVC och då måste jag ringa tidigt.
Kram till er alla!