Carlanderskatöserna del 19
Känns mycket bättre nu när jag har pratat med er. Ni ger mig sån styrka mitt i all hopplöshet.
Jag återkommer när jag har mer info.
Kram sålänge!
Sydney, vad roligt att höra.Då blir det lång väntan på måndag då med andra ord.
Och som Fiji skrev, jag har haft med mig papprena samma dag som jag haft mitt FET. Det har inte varit några problem.
Fru Naftra, det finns en sida som heter se.babycenter.com där man skriver att i tidig graviditet har forskning visat på att bebisen utvecklas i sin egen takt i magen och att alla sidor och så vidare, enbart kan ge en fingervisning över vad som sker i magen.
Jag håller alla tummarna för er!
Idag ringde jag spec.MVC för att informera dem om att jag skickat remiss dit med hjälp av min barnmorska på MVC kungshöjd. De var så gulliga och hade redan mig inlagd i datorn. Jag ska på VUL på CA den 13 december och spec.MVC frågade om jag ville ha samtalsstöd före jul redan, men jag avböjde. Jag tänkte att vi skulle se hur VULet går först. Men om att går bra, kommer jag nog att vilja gå på ett tidigt UL under första veckan i januari. Då är jag i vecka 11-12 och jag vill gärna se ett levande foster då. Även om jag inte kommer att slappna av förrän jag känner regelbundna sparkar av bebisen, är varje vecka en milstolpe för mig.
Jag är så oändligt tacksam för den hjälp och stöd man får i den process man går igenom... det är så bisarrt hur fantastisk lycka kan blandas med oro och sorg och rädsla och ibland överskugga glädjen.
Heja Göran! Jag tycker att han är så bra! Lugn, trygg och så ostressad samtidigt som han är grymt kompetent. Skönt att du nu lyckats byta Fru Naftra! Håller tummar och tår och allt jag bara kan för att det ska gå bra!
Kryddan, kan tillägg att när du har TD har jag tid för mitt VUL Så Lucia blir ett lyckodatum iår! Det bestämmer vi nu tycker jag!