• Glittran

Carlanderskatöserna del 19

Carlanderskatöserna del 19 För oss som håller till på Carlanderska!

Här kan vi stötta varandra i motgångar och glädjas åt varandras medgångar.
    och prata om allt möjligt inga frågor är dumma frågor för oss här inne.

Nya kämpare är ALLTID välkomna!

Gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m48635816.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m46453306.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m44331969.html

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m42035091.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m38981292.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m35838235.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-29 22:35
    Carlanderskatösernas listtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m52179200.html

• Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19
  • akita06

Hihi...borde ALLA kvinnor få tycker jag! Iallafall VI!!

2010-året då allting händer!
  • Vädur 78
    akita06 skrev 2010-09-27 19:13:01 följande:
    En liten fråga...Är det viktigt att man blött klart helt innan man startar med sprutorna eller räcker det att man har börjat blöda?? hur har ni andra fårr göra.
    Min blödning började igår lite grann och imorse var det rejält rött blod men nu under dagen har det varit mindre, nästan som bruna flytningar bara...betyder det att jag inte kan börja med sprutorna på onsdagkväll som planerat.??
    I Linköping vet jag de ville att man skulle ha blödit i 2-3 dagar i alla fall innan start
    Milo min underbara skatt
  • sydney

En kompis till mig som går på RMC i Malmö började spruta på blödningsdag 2.

Är det någon som varit på Åbybadet i GBG? finns det cafe/restaurang där? Mannen ska till GBG på ett möte på onsdag och jag har ledig dag. Funderar på om jag & dottern ska följa med. Tänkte att vi kunde bada och sedan äta nåt på badet efteråt. Finns det nåt annat kul att göra med en 4 årig tjej i GBG?

• FruNaftra
    sydney skrev 2010-09-27 19:38:34 följande:

En kompis till mig som går på RMC i Malmö började spruta på blödningsdag 2.

Är det någon som varit på Åbybadet i GBG? finns det cafe/restaurang där? Mannen ska till GBG på ett möte på onsdag och jag har ledig dag. Funderar på om jag & dottern ska följa med. Tänkte att vi kunde bada och sedan äta nåt på badet efteråt. Finns det nåt annat kul att göra med en 4 årig tjej i GBG?

Åbybadet har jag aldrig varit på men vill ni åka till ett ställe där en 4-åring kommer trivas så säger jag bara en sak - lek och buslandet!!!! 
  • mulan
    FruNaftra skrev 2010-09-27 19:26:07 följande:
    Jag veeeeet!!     Tycker jag borde få nobelpris eller nått Tomte
    Kan man rösta för det någonstans???

Jag minns inte hur det var med blödning och sprutstarten. Man glömmer ..... Nu var det å andra sidan 2 år sedan jag körde långa protolkollet
    .?*¨*? VECKA 26 ?*¨*?.
  • amorosa

Nu har vi fått tid för konsultation med Torbjörn Hillensjö den 5 nov. Känns som en evighet dit, men det går nog fort.

Någon av er som vet hur CA ställer sig till TSH-värdet? Vad har de för gränsvärden, och är det något värde de öht intresserar sig för?

Akita: det har aldrig varit fråga om hur länge jag blött, när jag har börjat spruta. De har bara sagt 3:e mensdagen. Men det är knappt jag haft mens då, fast det har aldrig varit nåt som bekymrat Cura i Malmö.

• FruNaftra
    majsanna skrev 2010-09-27 20:46:56 följande:
    Ni som köpt trepack: Är det några speciella kriterier för att få det beviljat?
    Beviljat? Jag förstår inte riktigt hur du menar.....det finns ju inga krav att uppfylla för att få köra på 3-pack. Bara att köra på om man vill.
  • majsanna
    sushikatten skrev 2010-09-27 20:54:41 följande:
    Ja det finns väl en åldersgräns?
    Ja det är det jag funderar på. Antagligen inget problem för mig. På min hemortsläkares hemsida står det så här "Vissa villkor måste uppfyllas för att få paket-pris."

Det var därför jag blev lite fundersam och tänkte om ni visste...

Har ett besök hos min hemortsläkare nästa måndag så jag får antagligen veta sånt då, men man är ju nyfiken
    2010 - Året då jag äntligen blir gravid. langtantillbarn.blogspot.com
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19