Lycklig vill ha mer skrev 2010-06-09 08:39:25 följande:
Åh vad bra. Blev lite orolig att jag kanske missatt något. Hade VUL förra veckan och ska på FET i morgon om min blasto klarar upptiningen.
Lycka till i morgon
. 9 av 10 eskimåer på CA klarar upptiningen. De är väldigt bra siffror
sydney skrev 2010-06-09 12:32:21 följande:
Nu har jag fått tid för ÄP på måndag. Var på VUL idag igen, blåsorna växer fortfarande sakta (tycker jag). Hade 11 blåsor som han mätte och de flesta var runt 12-15 mm men 5 dagar kvar till ÄP så det händer väl lite tills dess...
vi ska vara där kl 07,.45 på måndag så vi får åka hemifrån ca 2 timmar före. Är det lätt att hitta till CA? Vi kommer söderifrån på E6... Ska bara hitta någon snäll vän som kan lämna dottern på dagis kl 06.30 så ska det nog gå bra.
Lycka till på måndag
. Och ja det är lätt att hitta
. bara rörigt med alla spårvagnar och filer på korsvägen säger jag som är lantis
. Stor röd tegelbyggnad på en liten kulle.
Mirakelbarn skrev 2010-06-09 13:01:37 följande:
Hej mina vänner!
Jag skulle ju försvinna härifrån men kan inte riktigt sluta att titta till er andra, ni betyder ju ändå så mkt för mig.
Jag är fruktansvärt förtvivlad över att mitt barn blev en ängel istället för att stanna hos mig men vad ska man ta sig till?? Finns ju tyvärr inget annat än att försöka ta sig igenom detta o försöka se ljuset på andra sidan.
Nu hoppas jag bara på att allt ska komma ut så att jag kan fortsätta mitt liv, vill inte ha kvar det lilla döda i min mage mer. Har fått tabletter o blödning men antagligen är inte kroppen riktigt redo ännu för det händer inte mer, ska ta en ny dos i morgon om det inte sätter igång igen. Jobbig väntan för att få ett avslut och för att kunna bearbeta sorgen på allvar.
Jag håller alla mina tummar för er andra, hoppas innerligt att ingen annan ska behöva gå igenom detta helvete!!!
Kram
Massa kramar här oxå vännen!!!!