• Glittran

Carlanderskatöserna del 19

Carlanderskatöserna del 19 För oss som håller till på Carlanderska!

Här kan vi stötta varandra i motgångar och glädjas åt varandras medgångar.
    och prata om allt möjligt inga frågor är dumma frågor för oss här inne.

Nya kämpare är ALLTID välkomna!

Gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m48635816.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m46453306.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m44331969.html

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m42035091.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m38981292.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m35838235.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-29 22:35
    Carlanderskatösernas listtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m52179200.html

• Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19
  • Happiness

Funderar vad som händer när man slutar med proggisarna....kan man börja blöda pga att man slutar med dom?

• sydney

happiness: jo de kan ju växa mycket, men det hade inte växt så mycket sen i tisdags så jag oroar mig att det har stoppat upp... sköterskan sa att jag inte borde oroa mig men jag kan inte låta bli.

När testade du senast? jag ska in och kika på dina gravtester.

• sydney

Happiness: STORT GRATTIS säger jag! Det var tydliga pluss ju! Nu är du så nära testdag så du kan lita på det!  

• Happiness

Nejnej stoppa upp kan dom inte göra så länge du tar Menopuren. Det läk. kan göra är att öka dosen, men det är inte säkert heller. Fredag idag...och vi säger 1,5 mm, då är dom på 10 mm 16 mm på måndag redan och då tar jag i i underkant. För mig dom kan plocka vid 17-18. Så du ser det är lugnt. All tid i världen!  När skulle dom ringa dig och berätta om du ska öka?

• Happiness
    sydney skrev 2010-06-04 10:14:15 följande:
    Happiness: STORT GRATTIS säger jag! Det var tydliga pluss ju! Nu är du så nära testdag så du kan lita på det!  
    Vad du är gullig! 10000 tack vännen!

Det jag är orolig för är vad som händer när man stoppar med proggisarna...bara inte allt rinner ut då liksom. Hugaligen!
  • sydney

Happiness: nu ringde sköterskan. Jag ska höja från 150 till 225 from ikväll. Nytt VUL på måndag blir det.... Då måste det ha hänt lite mer! Hur många ägg plockades du på, hur många blåsor hade du på VUL innan ÄP?

• Happiness
    sydney skrev 2010-06-04 10:22:45 följande:
    Happiness: nu ringde sköterskan. Jag ska höja från 150 till 225 from ikväll. Nytt VUL på måndag blir det.... Då måste det ha hänt lite mer! Hur många ägg plockades du på, hur många blåsor hade du på VUL innan ÄP?
    Ja men detta är ju kanon...du ser om du läser mitt inlägg innan så ser du hur jag tänker. På månad kommer dina ägg minst ligga på 16 mm. Så du behöver INTE oroa dig. Jag lovar

Jag fick ut 5 ägg. Hade 7 blåsor på sista VUL...men det är ju inte alla blåsor som innehåller ägg. Oss en normal kvinna hoppar ÄL över 1-2 gånger/år. För min del så påverkade min ålder mycket. Jag var glad för det jag fick, men du är yngre och har säkert en stor äggreserv.

Det jag blev ledsen för att 3 befruktades men ingen klarade sig till frysen
  • sydney

Happiness; trist at du inte fick något till frysen men du ska se att det här går vägen och att bara ett ägg behövs!

Hur stora ska blåsorna vara innan det är dags för ÄP?

Jag ÄR på jobbet idag, det kan man inte tro med tanke på hur mycket tid jag lägger på FL....

• Vädur 78

Happiness: GRATTIS

Sydney: det kommer växa fint nu när du höjer dosen! Kommer bli bra  

Milo♥ 20100502
  • Vädur 78
    sydney skrev 2010-06-04 10:44:16 följande:

Happiness; trist at du inte fick något till frysen men du ska se att det här går vägen och att bara ett ägg behövs!

Hur stora ska blåsorna vara innan det är dags för ÄP?

Jag ÄR på jobbet idag, det kan man inte tro med tanke på hur mycket tid jag lägger på FL....

mina var 16-18 mm och då fick jag ta ägglossningssprutan sen på kvällen
    Milo♥ 20100502
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19