sushikatten skrev 2010-05-28 20:31:36 följande:
Ceropegia: Vilket mardröm du har fått vara med och jag vet precis hur oproffisiga de kan vara på SU. De uråldriga apparater kan de bara gissa. Jag blir skit förbannad att de får fortsätta så här. Jag förstår att du blir på helspänn nu men vad härligt att T är så förstående. Så ta det jätte lugnt, vila och gör ytterliggare ett VUL för det lugnar alltid. happiness. Ja det är aldrig roligt att inte få något till frysen för då känns det som att man måste börja om från början igen och det känns lite jobbigt samtidigt kan det mycket väl vara så att det inte behövs. Håller tummarna att mini ska ta sig;)Själv var jag hos T idag och kollade inför ÄP och det hade växt till sig men fick ordinationer sist med att öka dosen och det var fortfarande inte helt färdigt. Jag har också blivit mycket väl mottagen och det känns mycket proffisigt på CA. Det känns jätte skönt att vara där. Sist misslyckades
ivf.et totalt på grund att de plockade ut alldeles för tidigt. Jag kände att det inte var färdigt utvecklat och gick en dag tidigare. Dum som man är ifrågesatte jag inget. Det kan vara otur men ska det verkligen hänga på tur? Nu känns det helt annorlunda. T kollar noga och jag får bra ordinationer. Skönt att kunna förlita sig på proffs. Ångrar mig redan att jag inte gick till CA direkt!Mulan: hoppas allt är bra med dig och att du inte är för illamående. Berätta gärna hur det känns.
Åhh vad spännande
Det är verkligen skillnad på kliniker, bemötande och kompetens
. CA är BÄST!!!!
Jag mår typ för bra. Just nu är jag enbart alldeles för stor om magen
. Bilder på min stooora mage finns i galleriet
Är ganska förstoppad och hungrig för det mesta. Får springa på toa på nätterna.
Men noll illamående. Ingen molnvärk (vill ha det), inga stickningar, finnarna som jag hade massvis av i början har minskat kraftigt.