• Glittran

Carlanderskatöserna del 19

Carlanderskatöserna del 19 För oss som håller till på Carlanderska!

Här kan vi stötta varandra i motgångar och glädjas åt varandras medgångar.
    och prata om allt möjligt inga frågor är dumma frågor för oss här inne.

Nya kämpare är ALLTID välkomna!

Gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m48635816.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m46453306.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m44331969.html

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m42035091.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m38981292.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m35838235.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-29 22:35
    Carlanderskatösernas listtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m52179200.html

• Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19
  • ceropegia

Happiness: Åhh...det där låter som du fått ett positivt besked! Grattis! Jag tycker det låter som du lyckats! På RD6 är det väl säkert att testa..iaf som jag förstått det..?

mulan: Tack! Håll tummarna! :) Kram!

Sushikatten: Tack.. Jo jag funderar på att ringa och fråga om jag kan komma på tis, på månd jobbar inte Thorbjörn..och han ville gärna följa upp detta...fast tis eller ons..det kanske kvittar (men just nu känns dagarna vääldigt långa) Jaja..jag får se om det lugnar sig..känns bara så omöjligt just nu..

• Fylgja
    Resande skrev 2010-05-29 07:49:05 följande:
    Jag har testat minus idag så det fungerade inte med stimulerat FET heller. Fjärde försöket åt pipsvängen. Kunde ju aldrig tro att det inte skulle bli ett enda syskon av 8 fina blastocyston men så är det... Vi lägger ner nu så jag lämnar tråden. Kommer säkert tjuvkika någon gång för att se hur det går för er andra. Lycka till!
    Nej så tråkigt! Det är ju det där jag fasar för att det ska hända oss också. Tre frysförsök har vi ju kvar, med fina blastocyster... men de ska ju trivas hos en också {#lang_emotions_frown}

Skickar varma tankar och hoppas ni får en bra sommar trots den stora besvikelsen.
  • Fylgja
    ceropegia skrev 2010-05-29 15:57:11 följande:
     Tack för all stöttning ang vad som hände mig i förra veckan. Men jag vågar fortfarande inte tro att Liten lever... Så sent som i morse kom levrat blod ut... och jag har väldigt mkt stickningar i livmodern.....vill bara att det skall bli onsdag... Kram på er!
    Förstår att dagarna är evighetslånga! Håller alla tummar för dig!

Och för dig med Happiness! Det låter ju ändå som det kan vara något bra besked på gång!
  • Glittran

Happiness - det låter ju mer som att du skulle vara gravid än att du inte är det! Är inte dag 6 VÄLDIGT tidigt att testa? Jag tjuvtestade en gång när jag fick plus, men det var typ på RD 15... (SU har 18 dgar innan test).
    Om du är gravid så bör embryot ha fäst nu, så visst kan du testa svagt positivt.

Mensen kommer oftast igång om man testar negativt runtomkring testdagen, men den kan också försenas lite av progesteronet. Eller inte komma förrän man slutar med vaggisarna.

• Happiness
    Glittran skrev 2010-05-30 22:45:29 följande:
    Happiness - det låter ju mer som att du skulle vara gravid än att du inte är det! Är inte dag 6 VÄLDIGT tidigt att testa? Jag tjuvtestade en gång när jag fick plus, men det var typ på RD 15... (SU har 18 dgar innan test). Om du är gravid så bör embryot ha fäst nu, så visst kan du testa svagt positivt. Mensen kommer oftast igång om man testar negativt runtomkring testdagen, men den kan också försenas lite av progesteronet. Eller inte komma förrän man slutar med vaggisarna.
    Jovisst är det tidigt. Haha! Idag är det RD 7 och jag som lovat mig själv att INTE testa kunde ju självklart inte hålla mig. Strecket var så svagt så jag fick både kisa och använda min fantasi. Testade med sånna där småstickor.

Testade du innan dag 15 någonting? CA har ju 16 dgar efter ET som testdag så jag har ju 1 vecka kvar. Snacka om att man blir idiot.. Just nu längtar jag efter att detta ska vara över pratade med mannen idag om jag ska lägga ner vaggisarna men det tyckte han var en dålig idé. Det spänner något grymt i tuttarna av dom där vaggisarna. Ok så mensen KAN komma även om man tar vaggisarna? Jag trodde man tog vaggisarna för att mensen inte skulle komma.
  • Mirakelbarn

Sluta inte med vaggisarna för hela världen, de är till för att hjälpa kroppen med graviditeten. Du kan säkert testa plus redan nu, tror inte att det är optimalt att tro på testet men kolla med mulan. Hon är expert i området tjuvtestning o vet säkert mer. Tycker det låter lovande o viskar ett svagt grattis.

Äntligen gravid!!
  • ceropegia

Hoppet är nog ute nu...blöder ganska mkt igen... Har fått en ny tid 08.30 imorgon på CA....men nu känns allt bara svart och deppigt... Liten verkar vara påväg att lämna oss...

• mulan
    ceropegia skrev 2010-05-31 11:41:41 följande:
    Hoppet är nog ute nu...blöder ganska mkt igen... Har fått en ny tid 08.30 imorgon på CA....men nu känns allt bara svart och deppigt... Liten verkar vara påväg att lämna oss...
    Åhhhh neeeeeej . Håller tummarna för att du har fel och att liten kämpar på där inne trots motgångarna. Massa kramar !!!!!
    .?*¨*?.. ♦ Någonstans där inne finns vårt mirakel ♦ ..?*¨*?.
  • Happiness
    Åh vad jag hoppas på den lille kämpar på därinne. Tänker på dig!!!

*********************KRAM********************************
  • Resande
    Hoppas du har fel! Det kan ju vara så att du blöder från något annat. Fortsätter hålla tummarna åt dig!
    Tack alla söta för ert stöd! 
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19