• Glittran

Carlanderskatöserna del 19

Carlanderskatöserna del 19 För oss som håller till på Carlanderska!

Här kan vi stötta varandra i motgångar och glädjas åt varandras medgångar.
    och prata om allt möjligt inga frågor är dumma frågor för oss här inne.

Nya kämpare är ALLTID välkomna!

Gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m48635816.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m46453306.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m44331969.html

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m42035091.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m38981292.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m35838235.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-29 22:35
    Carlanderskatösernas listtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m52179200.html

• Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19
  • Vädur 78
    Mirakelbarn skrev 2010-06-07 10:36:57 följande:
    Har idag varit på mitt andra vul 10+3 och bebisen lever inte längre. Förkrossad o försvinner nu härifrån. Lycka till alla ni andra!!
    Äntligen gravid!!
    nej vad ledsen jag blir, finns inga ord. kramar om
    Milo♥ 20100502
  • Önskan om att bli 3
    Mirakelbarn: Jag finner inga ord!!!! Vad ledsen jag blir! Styrkekramar till dig!!!
    Vilken Chock: 3 små Liv! Hoppas Ni vill stanna hos Oss!
  • Happiness
    Mirakelbarn skrev 2010-06-07 10:36:57 följande:
    Har idag varit på mitt andra vul 10+3 och bebisen lever inte längre. Förkrossad o försvinner nu härifrån. Lycka till alla ni andra!!
    Åh nej detta är fruktansvärt!!!!!!!!! *KRAMAR OM DIG*
    Önskar det var något ja kunde göra....beklagar å det djupaste. Ta hand om varann!
  • Happiness
    cotton skrev 2010-06-07 09:26:02 följande:
    Happiness, jag ska också till CA på UL den 23:e  Jag och Carl ska vara där 14,45...
    Jag kommer hem från Island den 22:e så detta var första datumet jag kunde (just nu önska jag att semestern till Island inte var bokad...)
    Då håller jag tummarna för oss bägge. Jag ska in lite tidigare... Vem ska göra det på dig? Det måste vara ditt första VUL eller? Hur lång tid är det efter du plussade?
    **************VARJE PLUSS RÄKNAS!!!!!*******************
  • cotton

Ja, det är mitt första VUL och jag är otroligt nervös. Jag plussade i måndags, den 31 maj.

• sydney

mirakelbarn: nej vad jobbigt. Är så ledsen för din skull.

Jag var på VUL idag och det går sakta framåt, börjar snart tro att det inte blir nåt av det. Men läkaren tycker inte det är någon fara än så länge, måndag verkar han tro att det blir ÄP. Då blir det sprutor typ 16 dagar. Ska på nytt VUL på onsdag så får väl se efter det. Jag har EN stor äggblåsa och den kommer vi nog inte kunna använda för de andra måste hinna växa ikapp. Har 9 st som är 10-12 cm. Jag får fortsätta med samma dos så får vi se vad händer.

• sushikatten

Sydney; inget konstigt att det bir fler dagar med sprutorna. Dock såg T till att höja dosen men mina blåsor var jämn stora. De blev lagom stora på ÄP dagen. Härlligt.

Mirakelbarn: Det finns inget som kan trösta dig just nu och det finns inget jobbigare att få ett sådant besked., man blir helt förkrossad. Den enda som hjälper är att man får tid att sörja och hitta kraft. Det kommer aldrig att försvinna helt men det kommer att bli lättare attt leva med det.

Cotton: Håller tummarna och det är alltid nervöst!'

Själv har jag testdatum den 20/6 och det känns som en evighet dit. Hur kände ni andra? Ni som har plussat kände ni er gravida och från vilket dag. Jag vet att det är jätte olika men kan ändå inte låta bli att fråga.

• Vädur 78
    sydney skrev 2010-06-07 15:31:52 följande:

mirakelbarn: nej vad jobbigt. Är så ledsen för din skull.

Jag var på VUL idag och det går sakta framåt, börjar snart tro att det inte blir nåt av det. Men läkaren tycker inte det är någon fara än så länge, måndag verkar han tro att det blir ÄP. Då blir det sprutor typ 16 dagar. Ska på nytt VUL på onsdag så får väl se efter det. Jag har EN stor äggblåsa och den kommer vi nog inte kunna använda för de andra måste hinna växa ikapp. Har 9 st som är 10-12 cm. Jag får fortsätta med samma dos så får vi se vad händer.

Ingen fara att det tar längre tid, alla är vi olika och man ska inte jämnföra sig med andra. Snittet är ju att man behöver 10-14 dagar. en del klarar sig på mindre antal sprutor och en del behöver fler! Det kommer bli bra
    Milo♥ 20100502
  • Vädur 78
    sushikatten skrev 2010-06-07 18:17:58 följande:
    Vädur78: när fick du dina gravsymptom?
    de kom inte förrän efter TD.
    brösten slutade ömma RD 7 och jag kände lite svag mensvärk RD8 när jag plussade men sen kom alla symptomen kanske knappt en vecka efter testdagen....
    Milo♥ 20100502
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19