snigelkatt: Dumma dumma mens
Ja jag hoppas verkligen att dagarna går fort nu under påsk så att den 7 kommer fortare. Jag inbillar mig att den växer som den ska, men med vår erfarenhet så vet man ju aldrig! Tack för ditt stöd tjejen
monchichi: Nej jag har inte haft några tecken alls på att det inte skulle vara bra. Vid mitt MA så fick jag en brun flytning runt vecka 7 eller 8 (minns inte nu) och det har jag inte fått denna gången. Men snart så blir det ett UL
icka: Va skönt att allt är bra med din lilla näsapa (kanske snart dags att byta smeknamn på den stackarn
).
Jag förstår hur du menar, jag vet att jag inte ska oroa mig men ibland kryper det på väldigt sakta och då kan jag inte skaka av mig känslan. Åh vad synd att vi inte kan träffas om du ändå skulle ner åt detta hållet! Vi får hoppas på fler möjligheter
Är det okej att bada bubbelbad när man är i din vecka? Jag vet att jag helst ska låta bli men jag vet inte till vilken vecka
2 veckor till RUL?!?
Herregud, hur får du tiden att gå så fort?
Ninni: Det är precis som du skriver. Tiden går fort för er men sjukt sakta för mig
Idag känns det rätt okej, men oron lär hinna krypa på ett par gånger innan det är dags för UL
Trots att du kände på dig att du skulle få din mens så hoppades jag ända in i det sista. Jag beklagar att mensen kom, men samtidigt blir jag glad av det du skriver då du verkar ha fått bra distans till allt
Liss: Jag mår bra på det sättet att jag sluppit illamående och kräkningar. Men jag är sjukt imponerad av dig som håller oron i schack (eller det verkar så
)
Ego: Massa massa bråk på Facebook idag och igår. Snabb genomgång; i slutet på förra året och början på detta så mådde jag väldigt dåligt (som många av er vet). Förklarade detta för 2 bekanta som sa att dom förstod mig. Jag sa även att jag ville ha tid för mig själv för att "hitta mig själv" kan man säga. Inga problem för dom. Nu däremot så blev jag kallad för svin och idiot då jag skrev (för 2 dagar sedan) att det var en fin dag och att vi alla borde ta tillvara på den. Jag tog genast bort dom från vänner-listan. På ett sätt blir jag ledsen men nu efteråt så känner jag konstigt nog en lättnad. För nu kan jag äntligen fokusera på mig själv och inte alla andra! Så just nu mår jag förträffligt bra