Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Nu har jag fått ett sexcelligt embryo återfört. Ökningen från två till sex celler var bättre än förväntat sade läkaren så nu känns det hoppfullt igen!
Nu har jag fått ett sexcelligt embryo återfört. Ökningen från två till sex celler var bättre än förväntat sade läkaren så nu känns det hoppfullt igen!
Grattis till graviditeten hjärtat78 och så bra att det blev hela sex stycken till frysen Lappgeten, då har ni ju bra chanser att minst ett av dem blir ett barn!
Grattis Lappgeten!
Lycka till Supers! Kul att det blev ett par till frysen också.
För mig blev det ingen graviditet denna gång. Vi har fått en läkartid den 29 maj för att planera ny ivf
Så tråkigt att det inte gick vägen denna gång Supers. Lycka till vid fortsatta försök. Det sliter verkligen på en när försöken misslyckas. Med sonen lyckades vi på det tredje insatta embryot (en färsk och två frysta) nu med syskonförsöken har vi hittils satt in embryo fyra gånger (1 färsk och 3 frysta) utan att lyckas. Men det är bara att kämpa vidare. Jag ringde vår klinik för ett par dagar sedan för att höra om vi kunde hinna med ett försök innan sommaren och jag hade tur så att jag var så i menscykeln att vi precis hinner med ett försök innan de sommarstänger så på måndag börjar jag med nässpray igen.
Supers: Om du har regelbunden mens och ägglossning så brukar man få sätta in embryon från frysen utan att ta några mediciner. Man bara tar ägglossninstest sen sätta in embryot några dagar efter ägglossningen.
Trevligt att höra om någon det gått bra för efter ett X Redhead80
Grattis till sonen hjärtat78!
Grattis Onandon! Det är ett bra tecken med starkt plus tidigt. Samma sak för mig att med X hade jag svaga streck på testet och det på bim visade inget alls utan först senare blev det plus, men med sonen testade jag positivt tidigt.